Copkiller_ Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 (bewerkt) Ik heb mij appartement in vespucci en een extra garage in Murrieta Heights. Daar staan slecht wagens opgeslagen waar ik niet veel mee doe enkel racen. Bewerkt: 21 juli 2014 door Copkiller_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2015 Ik heb besloten om al mijn appartementen te verkopen, ik heb dus nu een paar garages. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2015 Met de laatste update heb ik het huisje op Hangman Avenue gekocht. Dit huisje heeft voor de middel tier properties de beste ligging en het is echt een huisje ipv een appartement. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Online Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2015 ja maar je kan nergens naar buiten kijken ofzo . Zou graag hebben dat je zowat elk huis kon optie kopen. Er zijn heel veel mooie huizen in stijl van Michael huis te vinden. Helaas kan je die niet kopen Ik denk dat er veeeel mensen dit zouden willen als optie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrevorP Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2015 ja maar je kan nergens naar buiten kijken ofzo . Zou graag hebben dat je zowat elk huis kon optie kopen. Er zijn heel veel mooie huizen in stijl van Michael huis te vinden. Helaas kan je die niet kopen Ik denk dat er veeeel mensen dit zouden willen als optie Ik zou een huis zoals dat van Franklin willen, en daar ook rustig 3 of 4 miljoen voor willen betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 23 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2015 (bewerkt) het huis van Michael is ook wel nice om te hebben. lekker dure villa ik heb zelf 1 appartement in tinseltower, 1 appartement in eclipstower en dan nog een losse garage. Bewerkt: 23 oktober 2015 door coolguynl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2015 Ik heb een appartement op Alta street, een huisje op Hangman Ave, en 2x 10 wagen garages. Huis op Hangman Ave heb ik ingeruild voor een 10 slots appartement die vol stond waardoor ik nu dus gewoon ruimte heb voor 40 auto's/motoren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2015 De appartementen / huisjes die ik heb Weazel plaza 26 Unit 124 Popular St Las Lagunas Blvd. 4 3 Alta St. Apt 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2015 (bewerkt) Ik bezit; Eclipse Towers Apt 31, Del Perro Heights Apt 7 én 'n huisje in Paleto Bay, namelijk 0232 Paleto Boulevard. Tot op heden bevallen deze woongelegenheden mij prima! 't Enige probleemgeval is wel dat ik véél te véél lege plekken heb in 'm garage, en ik heb geen flauw benul hoe ik het moet opvullen... Bewerkt: 31 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolguynl Geplaatst: 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2015 de appartementen/huisjes die ik heb. tinseltower 42 del perro hts 20 3 alpha st 57 4 hangman ave. 4 hangman ave is mijn vakantiehuisje met zwembad erbij hahahhaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2015 I. Het goedkoopste 10-car-appartment Del Pierro Heights apt. 7 II. 4 Hangman Av. in Vinewood. III Verder nog een crib' in Paleto Bay als ik mij niet vergis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RyanDanah Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Alta Street Apt. 57 Eclipse Towers Apt. 40 Weazel Plaza Apt. 101 Ooit op Youtube opgezocht welke appartementen met een 10-car garage het mooiste uitzicht hebben. En ik wou mijn appartementen een beetje verspreid over de stad hebben. Helaas hebben mijn drie appartementen wel hetzelfde interieur. Maar so be it. Tinsel Towers heb ik ook een appartement gehad, maar deze heb ik vervangen door Eclipse Towers. Hier zit je toch een stuk hoger. Met daardoor een mooier uitzicht over de stad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beltie Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 3 Alta st, Apt: 57 (oud interieur) Tinsel Tower, Apt: 42 (nieuw interieur) Ben nu aan het sparen voor een nieuw appartement. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
G4mefreak Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Tinsel Towers, Apt: 42 Eclipse Towers, Apt: 31 Weazel Plaza, Apt: 101 Richards Majistic, Apt: 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2015 Geen, ik ben een zwerver. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.