MegaPilot Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 http://www.ibood.com/be/nl/product_specs/49528/Soul_by_Ludacris_Audio_SL300_on_ear_headphones__Cesc_Fabregas_special_edition/ Ik heb niet echt een hoofdtelefoon nodig, maar dit is wel héél verleidelijk...Doen of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Dat ding ziet er niet uit, ik zou hem niet kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Straks krijgen we nog topics of je de Maggi in de aanbieding moet kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2014 Vraag het aan de Magische Schelp. Ik had precies hetzelfde gevoel bij de Steam Summer Sale. "Ik heb deze game niet nodig, maar hij is -90% dus ik zal 'm toch maar gauw kopen." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Goed merk zo te zien. Als je veel muziek luistert en er wat voor over hebt en je er echt een nodig hebt, zal ik 'm kopen. Bewerkt: 11 juli 2014 door TheDutchWesley Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Vraag het aan de Magische Schelp. Ik had precies hetzelfde gevoel bij de Steam Summer Sale. "Ik heb deze game niet nodig, maar hij is -90% dus ik zal 'm toch maar gauw kopen." De schelp zei dat ik het niet moet doen, bedankt! Bewerkt: 11 juli 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Dat ding ziet er niet uit, ik zou hem niet kopen. Dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Goed merk zo te zien. Als je veel muziek luistert en er wat voor over hebt en je er echt een nodig hebt, zal ik 'm kopen. Ik luister veel muziek en heb er wel wat voor over, koop jij hem even, ik stuur je mijn adres wel via pb, bedankt alvast Of geldt deze aanbieding niet voor mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Er stond op het iBOOD forum dat het nep is, dus niet kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Er stond op het iBOOD forum dat het nep is, dus niet kopen Ja, had ook gelezen dat er al eerder fake dingen op iBood werden verkocht. Echt een schande eigenlijk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Eigenlijk niet meer dan logisch als je de prijsverschillen ziet. Normaliter zou dit (met winst) niet mogelijk zijn. Tenzij min marge en dus vrijwillig alles weggeeft je ding is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Eigenlijk niet meer dan logisch als je de prijsverschillen ziet. Normaliter zou dit (met winst) niet mogelijk zijn. Tenzij min marge en dus vrijwillig alles weggeeft je ding is Op de site van de maker staat het nog goedkoper hoor, volgens mij willen ze ervan af. De prijs van 350 euro is de adviesprijs die het product kreeg bij de aanvangst van de verkoop hé.. Bewerkt: 11 juli 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 Wat een enorm verschil.. Ook al willen ze er van af, dan nog vind ik het erg laag Maar om even terug te komen op je vraag: Ik zou het niet doen aangezien ik het niet vertrouw. De recensies zijn vaker negatief dan positief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.