Jump to content

Koopje?

MegaPilot

Recommended Posts

Goed merk zo te zien. Als je veel muziek luistert en er wat voor over hebt en je er echt een nodig hebt, zal ik 'm kopen.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Delen op andere websites

Vraag het aan de Magische Schelp.

Ik had precies hetzelfde gevoel bij de Steam Summer Sale. "Ik heb deze game niet nodig, maar hij is -90% dus ik zal 'm toch maar gauw kopen."

De schelp zei dat ik het niet moet doen, bedankt! :Y

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

Goed merk zo te zien. Als je veel muziek luistert en er wat voor over hebt en je er echt een nodig hebt, zal ik 'm kopen.

Ik luister veel muziek en heb er wel wat voor over, koop jij hem even, ik stuur je mijn adres wel via pb, bedankt alvast :sigaar:

Of geldt deze aanbieding niet voor mij? :vp:

Delen op andere websites

Eigenlijk niet meer dan logisch als je de prijsverschillen ziet. Normaliter zou dit (met winst) niet mogelijk zijn. Tenzij min marge en dus vrijwillig alles weggeeft je ding is :puh:

Op de site van de maker staat het nog goedkoper hoor, volgens mij willen ze ervan af. De prijs van 350 euro is de adviesprijs die het product kreeg bij de aanvangst van de verkoop hé..

Bewerkt: door MegaPilot
Delen op andere websites

Wat een enorm verschil.. Ook al willen ze er van af, dan nog vind ik het erg laag :puh:

Maar om even terug te komen op je vraag: Ik zou het niet doen aangezien ik het niet vertrouw. De recensies zijn vaker negatief dan positief ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...