Jump to content

This is MS Paint an underrated program, do you feel Lucky .

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze keer in MS Paint :Een Karikatuur die iet wat mislukt is,

post-79129-0-81544500-1405173375_thumb.gif

Wat persoonlijker werk,

not-found.png

not-found.png

En een grapske :7 .

post-79129-0-00004600-1405034534_thumb.gif

:cya:

Bewerkt: door 1974
Geplaatst:

MS Paint!? _O_

Ze zijn werkelijk allemaal perfect tot in detail uitgewerkt. Hoe lang zit je op zo'n tekening!?

Geplaatst:

MS Paint!? _O_

Ze zijn werkelijk allemaal perfect tot in detail uitgewerkt. Hoe lang zit je op zo'n tekening!?

Zitten nooit :7 .

Maar minstens een halfuur en anders een uur .

Geplaatst:

:muur:

Ik had langer verwacht. Zo heb ik ooit eens, volgens mij, ergens een filmpje voorbij zien komen van de Mona Lisa in MSp. Creatief!

Geplaatst:

:muur:

Ik had langer verwacht. Zo heb ik ooit eens, volgens mij, ergens een filmpje voorbij zien komen van de Mona Lisa in MSp. Creatief!

Mona Lisa zou ik misschien kunnen in een paar maanden maybe :7 .
Geplaatst:

Vet lelijk man. Dat je dit nog durft te posten! Maar heb je dit allemaal vanuit een leeg 'blaadje' opgebouwd? Waar komt je inspiratie vandaan? Het ziet er anders wel fraai uit! Mijn complimenten!

Geplaatst:

Bij de afbeelding met al die hoofden, is die rechtsonder mijn favoriet. Die is echt grappig :D

Voor rest is dit echt weer super vet uitgewerkt, . Heel knap!

Geplaatst:

Cool, tof gedaan.

Misschien helemaal tegen je principe, maar heb je ooit al eens met Photoshop geprobeerd? De tekentalenten heb je duidelijk, dus met een beetje oefening zou je die tekening ook professioneel kunnen maken. Het is dan alleen misschien niet meer je kenmerkende punt.

Geplaatst: (bewerkt)

Vet lelijk man. Dat je dit nog durft te posten! Maar heb je dit allemaal vanuit een leeg 'blaadje' opgebouwd? Waar komt je inspiratie vandaan? Het ziet er anders wel fraai uit! Mijn complimenten!

Nou hoor, ik ga het tegen mammy zeggen, en dan geen eten meer voor jou :7 .

Maar goed, soms komt de inspiratie uit het niets, maar meestal is het door objecten of mensen die ik soms zie . Of muziek nummers waar ik naar luister .

Cool, tof gedaan.

Misschien helemaal tegen je principe, maar heb je ooit al eens met Photoshop geprobeerd? De tekentalenten heb je duidelijk, dus met een beetje oefening zou je die tekening ook professioneel kunnen maken. Het is dan alleen misschien niet meer je kenmerkende punt.

Ik heb er over na gedacht, maar ik denk dat ik dat liever overlaat aan de andere mensen hier op het forum . Die kunnen namelijk niet veel :7

Serieus, die zijn daar behendiger in dan ik . Overigens is mijn bedoeling dat men te zien krijgt dat MS Paint helemaal niet waardeloos is zoals gezegd wordt door velen (Ik noem geen namen, mensen hier hebben het al zo'n beetje gezien nu) . En daarbij behoud ik graag de simpele Comic stijl die ik nu heb .

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Ik vind het echt supertof dat je na al die jaren nog steeds vasthoudt aan deze kenmerkende stijl. Je bent, voor zover ik weet, de enige user op dit forum die vrijwel alles in MS Paint maakt, en daarmee onderscheid je je niet alleen, je laat ook zien dat er met zo'n simpel programma nog een heleboel mogelijk is. Vind ook deze tekeningen weer erg goed gelukt, die collage van characters is indrukwekkend. :tu:

Geplaatst:

Bij de afbeelding met al die hoofden, is die rechtsonder mijn favoriet. Die is echt grappig :D

Voor rest is dit echt weer super vet uitgewerkt, . Heel knap!

Ik wil hem nog wel een keer opnieuw tekenen, dan kun je hem af en toe als Avatar gebruiken ?
Geplaatst:

Ik laat mijn avatar zoals die is maar als je er blauwe/paarse effecten in kunt verwerken zoals mijn profiel, dan wil ik hem wel op mijn profiel zetten :D

Geplaatst:

Ik laat mijn avatar zoals die is maar als je er blauwe/paarse effecten in kunt verwerken zoals mijn profiel, dan wil ik hem wel op mijn profiel zetten :D

Zal vanavond wel even kijken .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...