1974 Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 (bewerkt) Deze keer in MS Paint :Een Karikatuur die iet wat mislukt is, Wat persoonlijker werk, En een grapske . Bewerkt: 29 december 2015 door 1974 Reageren
TheuNauz Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 MS Paint!? Ze zijn werkelijk allemaal perfect tot in detail uitgewerkt. Hoe lang zit je op zo'n tekening!? Reageren
1974 Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 MS Paint!? Ze zijn werkelijk allemaal perfect tot in detail uitgewerkt. Hoe lang zit je op zo'n tekening!? Zitten nooit .Maar minstens een halfuur en anders een uur . Reageren
TheuNauz Geplaatst: 10 juli 2014 Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Zitten nooit . Maar minstens een halfuur en anders een uur . Ik had langer verwacht. Zo heb ik ooit eens, volgens mij, ergens een filmpje voorbij zien komen van de Mona Lisa in MSp. Creatief! Reageren
1974 Geplaatst: 10 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2014 Zitten nooit . Maar minstens een halfuur en anders een uur . Ik had langer verwacht. Zo heb ik ooit eens, volgens mij, ergens een filmpje voorbij zien komen van de Mona Lisa in MSp. Creatief! Mona Lisa zou ik misschien kunnen in een paar maanden maybe . Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Vet lelijk man. Dat je dit nog durft te posten! Maar heb je dit allemaal vanuit een leeg 'blaadje' opgebouwd? Waar komt je inspiratie vandaan? Het ziet er anders wel fraai uit! Mijn complimenten! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Bij de afbeelding met al die hoofden, is die rechtsonder mijn favoriet. Die is echt grappig Voor rest is dit echt weer super vet uitgewerkt, . Heel knap! Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Cool, tof gedaan. Misschien helemaal tegen je principe, maar heb je ooit al eens met Photoshop geprobeerd? De tekentalenten heb je duidelijk, dus met een beetje oefening zou je die tekening ook professioneel kunnen maken. Het is dan alleen misschien niet meer je kenmerkende punt. Reageren
1974 Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Vet lelijk man. Dat je dit nog durft te posten! Maar heb je dit allemaal vanuit een leeg 'blaadje' opgebouwd? Waar komt je inspiratie vandaan? Het ziet er anders wel fraai uit! Mijn complimenten! Nou hoor, ik ga het tegen mammy zeggen, en dan geen eten meer voor jou .Maar goed, soms komt de inspiratie uit het niets, maar meestal is het door objecten of mensen die ik soms zie . Of muziek nummers waar ik naar luister . Cool, tof gedaan. Misschien helemaal tegen je principe, maar heb je ooit al eens met Photoshop geprobeerd? De tekentalenten heb je duidelijk, dus met een beetje oefening zou je die tekening ook professioneel kunnen maken. Het is dan alleen misschien niet meer je kenmerkende punt. Ik heb er over na gedacht, maar ik denk dat ik dat liever overlaat aan de andere mensen hier op het forum . Die kunnen namelijk niet veel Serieus, die zijn daar behendiger in dan ik . Overigens is mijn bedoeling dat men te zien krijgt dat MS Paint helemaal niet waardeloos is zoals gezegd wordt door velen (Ik noem geen namen, mensen hier hebben het al zo'n beetje gezien nu) . En daarbij behoud ik graag de simpele Comic stijl die ik nu heb . Bewerkt: 14 juli 2014 door 1973 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ik vind het echt supertof dat je na al die jaren nog steeds vasthoudt aan deze kenmerkende stijl. Je bent, voor zover ik weet, de enige user op dit forum die vrijwel alles in MS Paint maakt, en daarmee onderscheid je je niet alleen, je laat ook zien dat er met zo'n simpel programma nog een heleboel mogelijk is. Vind ook deze tekeningen weer erg goed gelukt, die collage van characters is indrukwekkend. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Zeer netjes. Ik zie zelf liever dit soort werk dan al het PS werk, prachtig gedaan! Reageren
1974 Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Bij de afbeelding met al die hoofden, is die rechtsonder mijn favoriet. Die is echt grappig Voor rest is dit echt weer super vet uitgewerkt, . Heel knap! Ik wil hem nog wel een keer opnieuw tekenen, dan kun je hem af en toe als Avatar gebruiken ? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ik laat mijn avatar zoals die is maar als je er blauwe/paarse effecten in kunt verwerken zoals mijn profiel, dan wil ik hem wel op mijn profiel zetten Reageren
1974 Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Ik laat mijn avatar zoals die is maar als je er blauwe/paarse effecten in kunt verwerken zoals mijn profiel, dan wil ik hem wel op mijn profiel zetten Zal vanavond wel even kijken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.