JustDoIt. Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Hoi, Ik ben al een hele tijd op zoek naar een programma waarmee ik een plaatje in een video kan verwerken. Dus dan bedoel ik zo iets als in het volgende videootje: En weet iemand ook een programma waarmee je hoofden kan blurren, zoals in reportages Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Sony Vegas. Blurren doe je zo: Bewerkt: 11 juli 2014 door Nyltje Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Sony Vegas. Blurren doe je zo: Bedankt! Weet je toevallig ook hoe je een plaatje in een video zo krijgt? Ik heb al gegoogled maar dan kom ik op sites waarmee ze een logo/watermark bedoelen en niet echt een bewegend plaatje zoals in dat videootje in mijn post. Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Weet je toevallig ook hoe je een plaatje in een video zo krijgt?Ik heb al gegoogled maar dan kom ik op sites waarmee ze een logo/watermark bedoelen en niet echt een bewegend plaatje zoals in dat videootje in mijn post. Gewoon slepen, hij beweegt automatisch. Welke versie van Sony Vegas heb je? Bewerkt: 11 juli 2014 door Nyltje Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Weet je toevallig ook hoe je een plaatje in een video zo krijgt?Ik heb al gegoogled maar dan kom ik op sites waarmee ze een logo/watermark bedoelen en niet echt een bewegend plaatje zoals in dat videootje in mijn post. Gewoon slepen, hij beweegt automatisch. Welke versie van Sony Vegas heb je? Ik heb versie 12, ik zal es kijken of ik dat zo kan bewegen als bij het blurren. Dat is mij inmiddels al gelukt: View My Video on Tinypic Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Het is me inmiddels gelukt om het plaatje erin te krijgen! Hier demonstratie: View My Video on Tinypic Voor mensen die dit ook willen check dit filmpje: Bewerkt: 11 juli 2014 door JustDoIt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Je kan het denk ik mooier krijgen door dit te gebruiken: Hier kan je het plaatje namelijk ook wat draaien waardoor het er nog beter uit ziet. Door dit te doen kan je het figuur van alle kanten bekijken: Ik had pas ook zoiets gedaan maar dan met tekst: (achternamen zijn wel veranderd, want die hoeft niemand hier te weten ) View My Video Let niet op de randen aan de zijkant, dat komt door Tinypic. Bewerkt: 11 juli 2014 door Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.