Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Ik ben een beetje rond gaan kijken toen ik een winkel tegenkwam met de naam Hannibal, heeft dit te maken met de film? of is het niks? Plaatje: PS: Er staat ook Spirits (Zielen) tussen de producten Bewerkt: 22 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Wow ICE COLD KILLA je bent goed bezig hehehe Ik vind dit zeker een EE want in die film noemt hij Hannibal lector dus goed gevonden. B.T.W:nice car Bewerkt: 22 juli 2005 door chaos-power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Ik ben een beetje rond gaan kijken toen ik een winkel tegenkwam met de naam Hannibal, heeft dit te maken met de film? of is het niks?Plaatje: PS: Er staat ook Spirits (Zielen) tussen de producten spirits is ook een engels woord voor alcoholische drank maar ik denkdat t niks is Bewerkt: 22 juli 2005 door vincent M Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Ik ben een beetje rond gaan kijken toen ik een winkel tegenkwam met de naam Hannibal, heeft dit te maken met de film? of is het niks?Plaatje: PS: Er staat ook Spirits (Zielen) tussen de producten spirits is ook een engels woord voor alcoholische drank maar ik denkdat t niks is Beers=bier Spirits=zielen/drank Tabacco=tabak Hannibal=Hannibal Liquor=liceur (weet niet hoe je het schrijft) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands: geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands:geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren ik denk dat ze er dan alcohol mee bedoelen aangezien de rest ook met drank te maken hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Wat "Spirits" betekent in het Nederlands:geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren ik denk dat ze er dan alcohol mee bedoelen aangezien de rest ook met drank te maken hebt. Of R* heeft het er met opzet neer gezet, omdat Spirits zowel alcohol als zielen betekent. Bewerkt: 22 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands:geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren ik denk dat ze er dan alcohol mee bedoelen aangezien de rest ook met drank te maken hebt. Of R* heeft het er met opzet neer gezet, omdat Spirits zowel alcohol als zielen betekent. tsjah dat kan ook nog. Hebt hannibal soms nog een andere betekentis? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Wat "Spirits" betekent in het Nederlands:geest, ziel, bui, stemming, levenslustigheid, pit, eigenlijke betekenis, alcohol, spiritus, begeestigen, wegvoeren ik denk dat ze er dan alcohol mee bedoelen aangezien de rest ook met drank te maken hebt. Of R* heeft het er met opzet neer gezet, omdat Spirits zowel alcohol als zielen betekent. tsjah dat kan ook nog. Hebt hannibal soms nog een andere betekentis? Er is een stad die Hannibal heet en een film, verder niks Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Die naam lijkt inderdaad veel op die van de film. :ooolala: Mhuahahaha, scary. Kijk als je daar bent ff achter jou want misschien staat die daar dan wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 onwijs goed gevonden ! ice cold killa ! spirits is toch alcahol of iets anders :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 hanniball is ook een soort ridderof koning ofzow rond 200 voor crishtus ofzow en die reed op olifanten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 hanniball is ook een soort ridderof koning ofzow rond 200 voor crishtus ofzow en die reed op olifanten Dat klopt, maar dat heeft niets met het spel te maken. :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts