pietermaster Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Was lekker aan het rijden en kom in een keer dit tegen. Weet niet of mee het hebben gezien op Legion square liggen ze. Foto's uploaden wil niet echt meewerken. Heel apart Reageren
Dexist Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Waarschijnlijk zat je in een lobby gecreeert door modders(hackers). Gewoon een andere lobby gaan joinen Reageren
Votair Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Of het is een bugg in die sessie. Idk, maar het zal denk ik zijn wat Dexist zei. Bewerkt: 11 juli 2014 door Votair Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Probeer je foto's up te loafen via imgur.com Reageren
TheuNauz Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 glitch bedoel je denk ik. Schijnt sinds vandaag te zijn. Hebben er meer last van. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 (bewerkt) Zoals je hier kunt zien, hebben er blijkbaar meerdere mensen last van. Je kunt proberen wat hieronder geciteerd staat, misschien dat dat werkt. FIXED.... GO TO GAME DATA UTILITY LOOK FOR UPDATE 1.15 CLICK DELETE AND EJECT YOUR DISC TURN OFF YOUR CONSOLE TURN BACK ON REDOWNLOAD THE UPDATE AND YOUR GOOD TO GO Bewerkt: 11 juli 2014 door v.c. gangster Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Geplaatst: 11 juli 2014 Kan je er nog in? Nee, is slechts de LOD van een object LOD betekent een object wat je alleen van ver af kunt zien en daardoor doorzichtig is, zoiets als de toren van Vice City (klik) Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 ik zag eergisteren weer een hoop stippen(spelers) rechtsonder de map, midden in zee ik vermoed dat er weer een nieuwe weg naar north yankton is gevonden.. Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 24 juli 2014 Rapport Geplaatst: 24 juli 2014 Dit was een tijdje geleden ook met die UFO's Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 Dit was een tijdje geleden ook met die UFO's Die heb ik (gelukkig) niet meegemaakt of gezien. Deze reuzenradden heb ik afgelopen dagen 3x gekregen. Telkens gamecache (de updates) verwijderen en opnieuw installeren. Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 Het irritante is idd dat je er niet af komt door van sessie te wisselen. Dan neem je de glitch gewoon mee en zo worden alle sessies "besmet" Maar gewoon de xbox opnieuw opstarten was bij mij voldoende, niet updates eraf gooien en opnieuw installeren gelukkig. Reageren
harry1985 Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Ik had dit met rotsen. Heel irritant heb wel fotos gemaakt ervan. Maar spel even afsluiten en opnieuw beginnen toen waren ze weer weg. Reageren
pietermaster Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ufos heb ik nog niet gezien, die rotsen zijn er bijna altijd! Hoop dat ze die er snel uithalen want het is echt irritant aangezien het ook in missies gebeurt. Met name RR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.