Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Op sommige ramen en deuren zie je de weerspiegeling van de Rockstar fotograaf Een voorbeeld: Ik heb hem even wat scherper gemaakt Als ik er meer vind post ik het wel hier Bewerkt: 22 juli 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Heel goed gevonden maar je moet toch duidelijkere screens geven maar echt goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Heel goed gevonden maar je moet toch duidelijkere screens geven maar echt goed gevonden. Ik kan er niks aan doen dat het zo slecht te zien is, ik heb het wel wat scherper gemaakt. Bewerkt: 22 juli 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Waar is die genomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Waar is die genomen? Bij dat gebouw met de Valet-missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Vet goed gevonden ICK! Ik zou er zelf niet op zijn gekomen. Jammer dat je het gezicht van die fotograaf niet ziet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Leuk gevonden, ik heb altijd gedacht van....waar halen ze die foto's/texturen toch vandaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 New York , New York. Of R* maakt hem zelf. Maar toch goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 1Ste Post als megalid. Goed gedaan Ice Kold Killa. Maar echt helemaal de fotograaf haal ik er niet uit. Misschien dat het aan mij licht ofzo? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Zeer goed gevonden ICK. Alleen snap ik het volgens mij niet helemaal. R* maakt een gebouw in SA en maakt ook in een stad een foto van een winkel. Die foto bewerken ze en dan zetten ze het raam in SA... Waarom maken ze dan niet zelf een doodnormaal raam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Waarom maken ze dan niet zelf een doodnormaal raam. Omdat ze alles ze echt mogelijk willen laten lijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Nog eentje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Zou dat wel zo zijn. Veel textures in SA zijn echte foto's. En foto's zijn natuurlijk ook weer gemaakt door mensen, die gene die je dus ziet is duidelijk geen SA character, maar een echt persoon die deze texture (foto) maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Zou dat wel zo zijn. Veel textures in SA zijn echte foto's. En foto's zijn natuurlijk ook weer gemaakt door mensen, die gene die je dus ziet is duidelijk geen SA character, maar een echt persoon die deze texture (foto) maakt. oeps fout gelezen negeer deze post! Bewerkt: 22 juli 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Zou dat wel zo zijn. Veel textures in SA zijn echte foto's. En foto's zijn natuurlijk ook weer gemaakt door mensen, die gene die je dus ziet is duidelijk geen SA character, maar een echt persoon die deze texture (foto) maakt. Volgens mij bedoelt hij dat het juist een fotograaf van R* is die foto's heeft gemaakt, en niet een SA character jowx Edit: W3sl3y was me voor Bewerkt: 22 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.