Jump to content

sony xperia e1 rooten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal ik wil mijn sony xperia e1 graag rooten want ik wil mijn lettertype veranderen en heb gehoord dat je hem moet rooten dus hoe doe je dat?

MVG,

Brian

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien even zoeken op Google? De zoekterm sony xperia e1 root geeft bijvoorbeeld al de volgende resultaten: klik.

Van alle links in het overzicht ziet deze (de eerste link bij mij) er wel goed en interessant uit.

Je kunt ook nog zoeken naar filmpjes op YouTube, bijvoorbeeld met deze resultaten.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Met de ervaring die jij heb en dat je nu wilt rooten zou ik het niet doen. Laat het door iemand doen die er verstand van heeft want als je blind gaat lopen kloten kan je telefoon naar de kloten gaan en kan je hem weg gooien.

Geplaatst:

Als je hem toch tijdelijk heb kan je het beter niet doen. En ga voor de S3 :D . Ik heb hem zelf ook en hij werkt heel fijn.

Geplaatst:

Als je voor de S3 gaat, moet je er wel opletten dat deze telefoon weinig tot geen updates meer ontvangt vanuit Samsung.

Maar goed, het is en blijft je eigen keus. ;)

Geplaatst:

Mijn vriend die heeft de s3 mini en zegt en liet ook zien dat die heel veel geheugen heeft of is een andere telefoon beter

Mvg,

Brian

Geplaatst:

Je kan in een android toestel vaak een sd kaart doen. Overigens de S3 krijgt af en toe nog wel een update hoor. De S3 heeft 16GB intern geheugen ;) .

• 2 weken later...
Geplaatst:

S3 is best wel goed, zelfde als S4 maar dan anders. Iets kleiner beeldscherm en een andere processor geloof ik. Èn de camera.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...