MegaPilot Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ga naar een webpagina waar er advertenties staan en die je NIET gewhitelist hebt, klik op je adblock icoontje en je ziet daar je getal staan. Ik zit aan 607902. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 (bewerkt) 0. Ik heb geen adblocker en ga het zeker niet gebruiken. Al helemaal niet op site's als GTAForum en Youtube aangezien ik vind dat de mensen die de websites/filmpjes maken er ook wat voor moeten krijgen, zodat ze dit kunnen blijven doen. Bewerkt: 12 juli 2014 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ik gebruik het juist VOORAL op YouTube. Als ik een filmpje wil kijken dan wil ik niet gestoord worden door een advertentie die de helft van het beeld in neemt. In Firefox kan ik het totale aantal blijkbaar niet zien. http://puu.sh/a85SF/7e10fe65a0.png Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Inderdaad, ik kon het totaal ook al niet vinden. Had vandaag ook al eerder even gezocht. Google maakt me ook niets wijzer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 85.050 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 (bewerkt) 23.385 Bewerkt: 12 juli 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klm Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 653100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ik gebruik het juist VOORAL op YouTube. Als ik een filmpje wil kijken dan wil ik niet gestoord worden door een advertentie die de helft van het beeld in neemt. In Firefox kan ik het totale aantal blijkbaar niet zien. http://puu.sh/a85SF/7e10fe65a0.png Bedankt hier is mijn fotootje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 63881 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 29856 op dit moment. Ik gebruik het nog maar een paar maanden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 0. Dus ik word dagelijks voorgeschoteld met de mislukte humor van Gerard Joling en Jort Kelder, reclames over gel waarbij je haar zijn natuurlijke of verfomfaaide uiterlijk krijgt, wat in mijn ogen dus neerkomt op gel dat precies níet doet waarvoor het bedoeld is, reclamespotjes om donor te worden, die in elkaar zijn gezet door een doofstomme dreumes, en die reclame waarbij Specsavers doodleuk zegt dat ze voordeliger zijn dan Pearl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 (bewerkt) 0. Ik heb geen adblocker en ga het zeker niet gebruiken. Al helemaal niet op site's als GTAForum en Youtube aangezien ik vind dat de mensen die de websites/filmpjes maken er ook wat voor moeten krijgen, zodat ze dit kunnen blijven doen. klik je dan ook op elke advertentie? Anders verdienen ze er nog niks aan. Tenminste op YouTube Ik heb in de 200.000 geblokt. Vooral op YouTube Bewerkt: 12 juli 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Ik zat vandaag op 50.000 en zit nu 6 uur verder op 53.334 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2014 Een respectabel, doch bescheiden aantal van 166314 geblokkeerde advertenties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Rond de 26.000 en dat in 2 maanden tijd :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.