Jump to content

Hoeveel advertenties heb jij al geblocked?

MegaPilot

Recommended Posts

• Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Sharingan

4

• GuitarGuy666

3

• Tommie59

3

• Big Boss

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom adblocken? Ik ervaar er geen hinder van, ik zie niet in wat anderen hindert?

Omdat de hoeveelheid reclame tegenwoordig buitenproportioneel is... Elk hoekje en gaatje wordt gebruikt voor reclame. Genoeg is genoeg wat mij betreft.

Ik heb "slechts" 18000 advertenties geblokkeerd, maar gebruik sinds kort dan ook een andere browser.

Delen op andere websites

Enkele weken geleden een verse Windows erop gezet en inmiddels al 53.000+ advertenties geblockt.

Welgeteld exact... 0. icon_mrgreen.gif

Waarom adblocken? Ik ervaar er geen hinder van, ik zie niet in wat anderen hindert?

Op website's zoals Youtube en Dumpert is het echt niet normaal. Krijg je bij zowat elke video die je kijkt een reclame van +/- dertig seconden. Enkele zijn na vijf secondes weg te klikken maar vele ook niet. Ik erger me er heel erg aan en kan het dus ook niet begrijpen dat er nog altijd mensen zijn die zonder addblock surfen.

Delen op andere websites

Op website's zoals Youtube en Dumpert is het echt niet normaal. Krijg je bij zowat elke video die je kijkt een reclame van +/- dertig seconden. Enkele zijn na vijf secondes weg te klikken maar vele ook niet. Ik erger me er heel erg aan en kan het dus ook niet begrijpen dat er nog altijd mensen zijn die zonder addblock surfen.

Dat is nog niets. Als je op Tinypic een plaatje wilt uploaden, moet je eerst een Captcha-code invullen. Naast het feit dat die codes of meerkeuzevragen an sich vaak al reclame bevatten, moet je ook nog eerst een reclamespotje afkijken in datzelfde vierkantje waar dan pas na zoveel seconden de code überhaubt verschijnt.

Het is irritant, maar ach, alles went.

Delen op andere websites

Dat is nog niets. Als je op Tinypic een plaatje wilt uploaden, moet je eerst een Captcha-code invullen. Naast het feit dat die codes of meerkeuzevragen an sich vaak al reclame bevatten, moet je ook nog eerst een reclamespotje afkijken in datzelfde vierkantje waar dan pas na zoveel seconden de code überhaubt verschijnt.

Het is irritant, maar ach, alles went.

Daarom gebruik ik Abload.de

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Laadtijden. Probeer een willekeurige pagina op hln.be te laden met en zonder adblock. Kijk dan hoe lang het duurt. Met adblock uitgeschakeld is de hele achtergrond van die site trouwens een gigantische advertentie. Als je even onbewust met je muis klikt open je die al.

Krijg je bij zowat elke video die je kijkt een reclame van +/- dertig seconden. Enkele zijn na vijf secondes weg te klikken maar vele ook niet.

VTM nieuws in sinds kort ook overgestapt op een nieuw videoformaat; dat zet voor elke video - de meesten slechts 1 minuut lang - een full screen advertentie die 20 seconden duurt en die je niet kan wegklikken. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig? Nee, ik ben niet geïnteresseerd in een Renault Twingo! Nee, ik ben ook niet geïnteresseerd in plakband. Ga weg! 'k Vind het ook vrij respectloos als ze voor video's staan met samenvattingen van de MH17 crash.

http://puush.me/

Bestanden worden na dertig dagen verwijderd als niemand ze bekijkt, maar het is heel handig om snel een screenshot of afbeelding te delen.

Bewerkt: door Big Boss
Delen op andere websites

Dank aan alle mensen die geen adblocker gebruiken of GTAForum.nl als uitzondering hebben toegevoegd. Omdat ik de vele websites die ik bezoek steun gebruik ik geen adblocker. :)

Dankzij de advertenties kan GTAGames.nl blijven bestaan en kunnen de rekeningen voor o.a. de servers en software worden betaald waarop dit forum werkt. Daarnaast wordt een klein deel van de inkomsten natuurlijk gebruikt voor dingen als prijsvragen, acties en het kerstpakket (alle WikiGTA+ leden krijgen jaarlijks een kleinigheidje vanwege hun inzet) te bekostigen. Dus hoe meer mensen de advertenties aan laten staan (we krijgen ook betaald per weergave, dus je hoeft er geeneens op te klikken of er naar te kijken) hoe meer leuke dingen we kunnen doen.

Niemand op dit forum krijgt trouwens betaald. Alle WikiGTA medewerkers, moderators en admins werken hier geheel vrijwillig en belangeloos mee.

Zonder advertenties dus geen GTAGames.nl!

PS. De advertenties op dit forum zijn zo geplaatst dat ze niet (te) hinderlijk zijn. Mocht er toch een advertentie niet door de beugel kunnen, of advertenties te dicht bij knoppen/functies van de site staan kan je altijd contact opnemen zodat het kan worden verbeterd.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...