.Sharingan Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2014 (bewerkt) Waar zou het aantal te zien moeten zijn? Met je linkermuisknop op het addblock logo klikken. Dank aan alle mensen die geen adblocker gebruiken of GTAForum.nl als uitzondering hebben toegevoegd. Ik heb zojuist GTAF aan mijn whitelist toegevoegd. Ik weet dat sites inkomsten genereren om hun site in de lucht te houden, maar ik stond er bij dit forum niet zo bij stil. De eerste en de laatste site waar ik advertenties toelaat. Moet ik ook nog een x aantal keer op de advertenties klikken om de inkomsten te vergroten? :v Edit: Ik heb inmiddels alweer 67.5k advertenties geblockt. Bewerkt: 28 juli 2014 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Waar ik dit zien op FireFox? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Ik heb er nul geblokkeerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 (bewerkt) Waar ik dit zien op FireFox? Als je Addblock geinstalleerd hebt in Firefox zou je rechtsboven een rood logo met de tekst "AB" of "ABP" erop moeten zien. Daar moet je met je linker muisknop op klikken en dan verschijnt er een vakje met het aantal geblokkeerde advertenties. Bewerkt: 29 juli 2014 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2014 dat heb ik dus niet ik zie staan: Probleem op deze pagina oplossen Blokkeerbare onderdelen openen Filtervoorkeuren Uitschakelen op Gtaforum.nl Alleen op deze pagina uitschakelen Overal uitschakelen Opties. verder staat het aantal niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 dat heb ik dus niet ik zie staan: Probleem op deze pagina oplossen Blokkeerbare onderdelen openen Filtervoorkeuren Uitschakelen op Gtaforum.nl Alleen op deze pagina uitschakelen Overal uitschakelen Opties. verder staat het aantal niet. Heb ik net zo, ook een Mac? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) ...verder staat het aantal niet. Heb ik net zo, ook een Mac? Klik onder Extra -> Adblock Plus => Filtervoorkeuren Dan krijg je net zo'n scherm als Big Boss en ik hier plaatsten waar op staat hoeveel je geblocked hebt per individuele filter. Bewerkt: 1 augustus 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) Venster had ik zelf ook maar de hits waren me niet opgevallen, thanks De hits kunnen niet opgeteld worden blijkbaar? OT: als ik het zo zie heb ik ongeveer 105.000 ads geblocked Bewerkt: 1 augustus 2014 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2014 Ik heb er nu zo'n 5K geblockt. Ik had lange tijd mijn adblocker uit. Gtagames staat natuurlijk in mijn whitelist . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2014 Inmiddels al 144828 geblokkeerd. Behalve op GTAForum en marktplaats natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2015 Sorry voor de bump, maar ik heb er 894899 geblokkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2015 208767 atm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2015 (bewerkt) 88.547 op de dag van vandaag. Had er trouwens ooit eens 93 op YouTube. Bewerkt: 20 februari 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2015 685.968 in totaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2015 Ik heb in de 200.000 geblokt. Nu 459.174! Toch erg veel als je er bij nadenkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.