Jump to content

Update 1.16 komt er aan


mert17

Recommended Posts

Er komt een nieuwe update die weer leuk zal zijn

sorry dat ik korte zinnen schrijf maar ik ben niet goed met woorden dus neem me niet kwalijk

maar dit is de foto van Update 1.16

post-138377-0-80049400-1405184107.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is enkel een gerucht dat nergens op is gebaseerd, helaas zullen we moeten wachten tot Rockstar zelf informatie publiceert. Tot die tijd gaat dit topic dicht en zitten wij (moderators van GTA Online subforum) niet te wachten op topics als deze.

Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, neem contact op met een van de moderators van dit subforum, @Venzio of @thebig.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ondanks het slotje nog even toevoegen dat het inderdaad niet klopt aangezien de afbeeldingen kwamen van de in-game website www.lennyavery-realty.com die in het singleplayer verhaal worden gebruikt als Trevor de huizenverkoper Josh Bernstein tegenkomt. Hij geeft de opdracht om de te koop bordjes van concurent Lenny Avery stuk te maken. Deze zij-missie kan je dus doen aan de hand van die website. Helaas worden die huizen/lokaties dus verder niet in GTA Online gebruikt.

Helaas blijven mensen in YouTube filmpjes maar ook op websites incorrecte informatie geven. Zodra er natuurlijk echte informatie is over updates voor GTA Online zal ik het in het nieuws melden van GTAGames.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...