Jump to content

[B&G] TOP Muziekkenners - Reactietopic


Silverbyte

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    7

  • Bassieboy35

    7

  • Dippie

    7

  • thebig

    7

Altijd de kleine lettertjes lezen jongens. Kan nog erg handig zijn als je later een huis gaat verkopen. Of een nier doneren.

Ik heb de kleine lettertjes wel gelezen hoor; ik las alleen de grote niet... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd de kleine lettertjes lezen jongens. Kan nog erg handig zijn als je later een huis gaat verkopen. Of een nier doneren.

Ik heb de kleine lettertjes wel gelezen hoor; ik las alleen de grote niet... sad2.gif

Moet jij nou altijd de hipster uithangen!? :@

Link to comment
Delen op andere websites

Moet jij nou altijd de hipster uithangen!? :@

Nou ja, ik dacht; voor hetzelfde geld komt die Silverbyte met allemaal lokale prog bandjes aanzetten, dus probeerde ik me in te leven in jouw geest. Maar dat is nog best wel lastig, blijkt. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Moet jij nou altijd de hipster uithangen!? frown.gif

Nou ja, ik dacht; voor hetzelfde geld komt die Silverbyte met allemaal lokale prog bandjes aanzetten, dus probeerde ik me in te leven in jouw geest. Maar dat is nog best wel lastig, blijkt. boos.gif

Dat leek mij natuurlijk wel het leukste, maar er is mij dringend verzocht om nummers uit te kiezen die (bijna) iedereen kent. Je hebt mazzel dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat leek mij natuurlijk wel het leukste, maar er is mij dringend verzocht om nummers uit te kiezen die (bijna) iedereen kent. Je hebt mazzel dus!

Wacht!

Eerder zei je nog dat je slechts de 'uitvoerende' persoon was, en de nummers allemaal door ERRWINS werden uitgezocht. Wat klopt er dan niet? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat leek mij natuurlijk wel het leukste, maar er is mij dringend verzocht om nummers uit te kiezen die (bijna) iedereen kent. Je hebt mazzel dus!

Wacht!

Eerder zei je nog dat je slechts de 'uitvoerende' persoon was, en de nummers allemaal door ERRWINS werden uitgezocht. Wat klopt er dan niet? :7

ERRWINS heeft geholpen met raadsels bedenken, net als wel aardig wat TOC-leden. Hij was er alleen veel beter in dan bijvoorbeeld ikzelf, dus de meesten komen van zijn hand.

Wij hebben echter een hele lijst opgesteld waaruit we er maar een beperkt aantal kiezen. Aangezien de gehele organisatie door Silverbyte gebeurt, heeft hij zelf besloten welke liedjes daadwerkelijk gebruikt werden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...