ERRWINS Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Schijtspel, ik heb de eerste twee keren over de blauwe tekst in de LP gelezen, dus ook uiteraard ook twee keer een nummer uit de verkeerde groep geplaatst Al vond ik REO Speedwagen - 'Don't let him go' een mooie oplossing voor de eerste vraag Schijtspel, ik heb de eerste twee keren over de blauwe tekst in de LP gelezen, dus ook uiteraard ook twee keer een nummer uit de verkeerde groep geplaatst snotverpiellekes, ik ook Hoe is dat mogelijk, het is zooo groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 en toch is het zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Blijkt het straks toch een lied te zijn uit de jaren 80 Naja ik ga nog even zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Hoe is dat mogelijk, het is zooo groot Omdat niemand banners en dergelijke leest..Ik heb er ook over gelezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Nee, we hebben het goed gecheckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jaszpehr Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 (bewerkt) Zoals de categorie aangeeft, is het een jaren 70 nummer kan de categorie niet even veranderd worden . Al mij gokken zijn liedjes uit de jaren 80 Dan denk ik dat wij dezelfde gokken hebben Die van mij komen ook allemaal uit de eighties. Bewerkt: 15 juli 2014 door Jaszpehr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ik heb het antwoord al ingeleverd, maar ik zoek nog verder. Alleen kan ik echt niks vinden uit de jaren '70 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ik ben benieuwd wat het goede antwoord is. Een duidelijk passend nummer kon ik niet echt vinden. Al houdt dat het wel uitdagend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ik heb jullie wel door hoor! De seventies zijn gewoon het decennium waarin de uitvoerend artiest van het nummer is geboren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 (bewerkt) Ik heb jullie wel door hoor! De seventies zijn gewoon het decennium waarin de uitvoerend artiest van het nummer is geboren! Die zou te makkelijk zijn. Schijnbeweging ^ Bewerkt: 15 juli 2014 door TheuNauz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ik heb jullie wel door hoor! De seventies zijn gewoon het decennium waarin de uitvoerend artiest van het nummer is geboren! Dan heb je duizenden mogelijkheden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Wanneer komen de moeilijke opgaven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Wanneer komen de moeilijke opgaven? Wil jij je wel even stil houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Wanneer komen de moeilijke opgaven? De vandaag ingestuurde antwoorden zijn lang niet allemaal correct, dus volgens mij kunnen we al spreken van moeilijke opgaven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Wanneer komen de moeilijke opgaven? De vandaag ingestuurde antwoorden zijn lang niet allemaal correct, dus volgens mij kunnen we al spreken van moeilijke opgaven. Ja, maar daar komt de toekomstig meest populaire radio-dj van Nederland, dus die mag ook wel wat meer kennis hebben en het dus makkelijker vinden dan de meeste leden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.