Sir_Ballas Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 dat komt omdat niet iedereen op die banner lette (inclusief ik.) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Altijd de kleine lettertjes lezen jongens. Kan nog erg handig zijn als je later een huis gaat verkopen. Of een nier doneren. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Altijd de kleine lettertjes lezen jongens. Kan nog erg handig zijn als je later een huis gaat verkopen. Of een nier doneren. Ik heb de kleine lettertjes wel gelezen hoor; ik las alleen de grote niet... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Altijd de kleine lettertjes lezen jongens. Kan nog erg handig zijn als je later een huis gaat verkopen. Of een nier doneren. Ik heb de kleine lettertjes wel gelezen hoor; ik las alleen de grote niet... Moet jij nou altijd de hipster uithangen!? Reageren
Dexist Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 (bewerkt) 'Wat was het juiste nummer? ik wil niet meer wachten! Bewerkt: 15 juli 2014 door Dexist Reageren
SpacyColours Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Moet jij nou altijd de hipster uithangen!? Nou ja, ik dacht; voor hetzelfde geld komt die Silverbyte met allemaal lokale prog bandjes aanzetten, dus probeerde ik me in te leven in jouw geest. Maar dat is nog best wel lastig, blijkt. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Moet jij nou altijd de hipster uithangen!? Nou ja, ik dacht; voor hetzelfde geld komt die Silverbyte met allemaal lokale prog bandjes aanzetten, dus probeerde ik me in te leven in jouw geest. Maar dat is nog best wel lastig, blijkt. Dat leek mij natuurlijk wel het leukste, maar er is mij dringend verzocht om nummers uit te kiezen die (bijna) iedereen kent. Je hebt mazzel dus! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Ik zit ze maar wat te stangen . Reageren
Dippie Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Dat leek mij natuurlijk wel het leukste, maar er is mij dringend verzocht om nummers uit te kiezen die (bijna) iedereen kent. Je hebt mazzel dus! Wacht! Eerder zei je nog dat je slechts de 'uitvoerende' persoon was, en de nummers allemaal door ERRWINS werden uitgezocht. Wat klopt er dan niet? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Dat leek mij natuurlijk wel het leukste, maar er is mij dringend verzocht om nummers uit te kiezen die (bijna) iedereen kent. Je hebt mazzel dus! Wacht! Eerder zei je nog dat je slechts de 'uitvoerende' persoon was, en de nummers allemaal door ERRWINS werden uitgezocht. Wat klopt er dan niet? ERRWINS heeft geholpen met raadsels bedenken, net als wel aardig wat TOC-leden. Hij was er alleen veel beter in dan bijvoorbeeld ikzelf, dus de meesten komen van zijn hand. Wij hebben echter een hele lijst opgesteld waaruit we er maar een beperkt aantal kiezen. Aangezien de gehele organisatie door Silverbyte gebeurt, heeft hij zelf besloten welke liedjes daadwerkelijk gebruikt werden. Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Die van vandaag was voor mij zeer uitdagend, maar ik denk dat ik hem wel goed heb. Reageren
thebig Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Eitje. Nee, een koninklijke vogel Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Koninklijk eitje dan maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.