Teh_Ninja Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Wat was er nou zo vies aan die danseres? Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 De connectie tussen de hint en de uiteindelijke oplossing voor ronde 2 snap ik ook nog niet helemaal, maar goed. Ronde 3 vanmiddag ingestuurd, en denk dat ik daar toch wel goed mee zit. Hoop ik. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 ABBA uitgesproken als 'ah, bah', vies dus. Beetje vergezocht, maar anders weet ik het ook niet Reageren
Dexist Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Ronde 4 was weer wat makkelijker Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Dat hoop ik ook, anders zie ik het wel aan mijn ingestuurde antwoord morgen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 (bewerkt) Deze ging met een lichte twijfel. Er dook wel meteen een nummer in mij op, maar de connectie met de artiest zie ik niet echt. EDIT: Zat verkeerd te denken, het moet wel een ander nummer zijn. Goed dat ik nog niet had ingezonden . Bewerkt: 17 juli 2014 door Bassieboy35 Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Een lastige opgave vandaag, ik heb uiteindelijk maar een gok gedaan hoewel ik niet denk dat ik hem juist heb. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Te laat, vergeten door o.a. het warme weer Denk dat ik hem wel goed had gehad, maar hoop het van niet, om het leed wat te verzachten Reageren
Dippie Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Jammer, vergeten in te sturen. Had het druk genoeg met andere dingen. Morgen nog een kans? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 Deze vind ik wat lastiger, maar denk dat ik 'm wel goed heb. Reageren
thebig Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Wat was de laatste opgave nu? Dat is niet vermeld geweest. Ik ben trouwens redelijk zeker dat ik de eerste 5 ook goed had Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Je hebt helemaal gelijk, mijn oprechte excuses. We gaan het onmiddellijk verwerken. Overigens staat het antwoord van het allerlaatste raadsel nu ook vermeld! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Tja, beetje logisch dat een Nederlander wint als je er een nummer instopt dat een Belg in geen 100 jaar zou kunnen raden. Bedankt voor de organisatie. Reageren
thebig Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Dankjewel. Trouwens jammer dat er binnen de Nederlandstalige categorie wordt gekozen voor een lied dat absoluut niet bekend is binnen België. Ik heb alleszins er nog nooit van gehoord, laat staan van de groep. Het klinkt me ook niet bekend in de oren. Voor zover ik gekeken heb, heeft het nooit in een Belgische lijst gestaan. Het mag dan wel verkozen zijn tot 'Beste Nederlandstalige Single' in Nederland, maar het heeft verre van die bekendheid binnen België. Op die manier worden de Belgische deelnemers wat uitgesloten, wat een beetje jammer is. Er zijn zeker genoeg Nederlandstalige liedjes, zowel uit België als Nederland, die in beide landen bekend zijn. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Geplaatst: 21 juli 2014 Gefeliciteerd aan alle winnaars Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.