DarkViper_Brian Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Dus moet wachten voor gta v pc en veel geld sparen voor rond de 500 600 euro? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Je kan inderdaad het beste even doorsparen tot 500-600 euro. Een PC die je zelf bouwt (En goed is samengesteld) van die prijs zal GTA V wel aankunnen, maar zodra de systeemsvereisten van GAT V worden vrijgegeven heb je nog meer zekerheid. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Jammer want wou heel graag die van 399 kopen Reageren
dionkoffie Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Ja, waarom wil je nu een game pc terwijl je net een ps3 heb gekocht. Beetje dom eigenlijk Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Ik wil gta iv LCPDFR en heb gta iv hier liggen dus daarom Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Omdat je een PS3 hebt met GTA4 en het gewoon dom is om een PC te kopen speciaal om GTA4 met een mod te spelen... Reageren
Sublime Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Omdat je een PS3 hebt met GTA4 en het gewoon dom is om een PC te kopen speciaal om GTA4 met een mod te spelen... Helemaal mee eens. Desktops kan je voor games & veel andere dingen gebruiken terwijl ze tegenwoordig al snel beter (met games) dan een "next-gen" console. Je moet hiervoor echter wel verstand hebben van computers, dat betekent dus niet zomaar een PC kopen bij gamepc (waarom komt iedereen toch aanzetten met deze bar slechte computers?). Spaar gewoon even door tot minimaal 600 euro, des nood laat je hem door de webshop zelf in elkaar zetten (kost maar 50 euro), vraag je advies over de onderdelen hier, dan komt het helemaal goed. Dan heb je tenminste ook een PC die na een jaar nieuwe games al niet meer kan draaien. Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Ik weet het ff niet meer zeker maar volgens mij kan je ook een Steambox kopen, volgens mij sluit je die dan aan op je pc en dan ging alles via dat ding. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Hoe bedoel je steambox ik snap niet wat je bedoelt en met ding Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Ja volgens mij sluit je dat ding aan op je pc en dan lopen je games via dat ding. Het kan ook een ander apparaat zijn, maar ik had er een paar maanden geleden (misschien wel een jaar) van een console gehoord die je op je pc aansluit en daar dan de dingen inzitten die je nodig hebt goed te kunnen gamen. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 een steam machine is gwn een pc alleen dan in de vorm van een console, het heeft een controller en het draait op steam os. je kan daar gwn windows op zetten en dan heb je een cool ass gaming pc Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Hoe duur is dat apparaat dan en kan het ook op een laptop anders moet ik op een windows XP pc spelen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Die dingen moeten nog uitkomen dacht ik, dus sowieso niet te koop. Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Die dingen moeten nog uitkomen dacht ik, dus sowieso niet te koop. Hij komt volgens mij rond 2014/2015 uit. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 (bewerkt) Hoe duur is dat apparaat dan en kan het ook op een laptop anders moet ik op een windows XP pc spelen Sorry brian, maar als ik het zo leest dan staat het best dom. kan je niks aan doen weet ik. Een steam machine is een apart systeem. Je kan het gebruiken als gewoon een console. Je krijgt er dan steam-os bij zodat het een soort ps3 is maar dan werkt het totaal anders. Of je kan er windows 7/8 of zetten zodat het net werkt als een computer maar dan kan je er goed mee gamen. Het is niet de goedkoopste optie maar het is wel cool als je zo'n ding heb Bewerkt: 14 juli 2014 door dionkoffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.