GuitarGuy666 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Hallo iedereen, Ik heb een iPod touch (4e generatie) 32GB. Ik heb hem heel lang niet meer gebruikt, ongeveer een maand, en ik wilde hem weer eens gebruiken. Ik probeerde m op te laden, maar hij liet niet zien dat hij aan het opladen was en opstarten deed hij ook niet. Ik heb de home knop en de sluimer knop tegelijk ingedrukt voor 5 minuten lang, en nog deed ie niets. Ook mijn computer wilt hem niet herkennen. Ook na een uur opladen doet ie niets. Wat moet ik doen? Groet, Brian Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Heb dit ooit ook eens gehad, althans, vergelijkbaars, bij mij was er regen in mijn iPod Touch 2G gelopen, toen de accu leeg was deed ie niks meer, hetzelfde als bij jou. Heb hem toen weggelegd, en 6 maanden later heb ik hem aan de lader gelegd voor zo'n 2 dagen(bedoeling was een paar uurtjes maar was het vergeten). Sindsdien doet ie het weer perfect, dus probeer hem langer op te laden Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Ik zal het proberen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 (bewerkt) Is hij in contact gekomen met vochtigheid? Zoja, zet 'm - klinkt vreemd - een nacht in een pot rijst. Bewerkt: 13 juli 2014 door 3L1077 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Nee, hij is niet nat geworden. Hij heeft gewoon op mijn kast gelegen. Reageren
IndoGuus Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Misschien is je 30-pin opening van je ipod kaduuk? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Heb dit ooit ook eens gehad, althans, vergelijkbaars, bij mij was er regen in mijn iPod Touch 2G gelopen, toen de accu leeg was deed ie niks meer, hetzelfde als bij jou. Heb hem toen weggelegd, en 6 maanden later heb ik hem aan de lader gelegd voor zo'n 2 dagen(bedoeling was een paar uurtjes maar was het vergeten). Sindsdien doet ie het weer perfect, dus probeer hem langer op te laden Hij doet het weer. Heel erg bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.