Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey mensen,

Ik heb een vraag of misschien hier iemand is die van die bling bling oorbellen bij CJ erin kan doen. Bij Vice City deed ik het altijd zelf omdat je toen zo'n Skins map had, maar die kan ik nu dus niet vinden.

Of kan ik het zelf ook makkelijk doen? Als het wat moeilijker is zou ik het tof vinden als iemand bereid is er van die Bling oorbellen in te kunnen zetten zodat je dan een echte gangster bent :puh:

Alvast bedankt!

Greetz, Martijn

Geplaatst:

dat is knap lastig, als je hem oorbellen wilt indoen, dan moet je dat heel vaak doen, bij elk kapsel moet je dan weer oorbellen tekenen, je kan is kijken door de txd tool te gebruiken en dan het bestand player.txd openen

Geplaatst:

ik heb wel een idee dat ik volgende week doe een tatoo nmaken maar dan oorbel dan kan je naar de tatoo shop gaan en dan krijg je piecing :puh:

Geplaatst:

Aha kee, helaas ben ik er zelf niet zo goed in, maar ik zal eens kijken of het lukt.

Maar al zou het wel kunnen om een oorbel ipv tattoo te krijgen zou dat wel mooi zijn, die hoef je namelijk nooit te veranderen want de tattoo hou je altijd :) . Alleen ik zie nu dat het volgens pietje niet kan, dus das wel jammer.

Maar dan ga ik nu die TXD editor downloaden en even kijken wat lukt, ik denk zelf van niet, maar je weet niet :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, ik heb nu dus die player.txd voor me in de editor, moet ik nu een oorbelplaatje als .bmp importeren? en kan ik die dan weer in de player.txd zetten?

EDIT: Ok sorry, wist niet dat het hier niet mocht ;)

Alleen ik heb nu dus dat oorbel plaatje erin, ik snap alleen niet hoe ik hem nu zegmaar kan kopieeren in het hoofd en dan dus op het oor zetten. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Bewerkt: door martYn

mijn punt is:

je kan alleen tattoos maken op de torso, armen, en nek, hoofd kan je geen tattoo plaatsen

EDIT:

kijk:tattcolora4hv.png

zie jij hier een hoofd tussen zitten?en dit ''bedrukt'' de tattoo shop alleen

torsoripped9om.png

Bewerkt: door PIETJE!!!!
Het kan zeker wel :) . Het is een questie van TXD's aanpassen.

Klopt. Maar je kunt geen losse oorbel die ook beweegt zeg maar. Het is puur een plaatje.

@PIETJE: Dat kan wel. :)

@PIETJE2: Er zijn nog wel meer .txd's dan alleen torso etc. Je hebt ook een txd van verschillende kapsels. :) Kan je zo een tattoo bij op zetten.

Bewerkt: door MClaw

was ik vanochtend scheel of heeft ie zn post veranderd, eerste post van dit topic,

vanochtend stond er geloof ik: ''het zou wel grappig zijn als je naar de tattoo shop ging en daar een tattoo liet zetten en en gelijk een oorbel bij kreeg, zla wel weer aan mij liggen

EDIT:

haha gevonden!

corne0202 zei:

ik heb wel een idee dat ik volgende week doe een tatoo nmaken maar dan oorbel dan kan je naar de tatoo shop gaan en dan krijg je piecing

dus ik daarop zei ik dat t neit kan

Bewerkt: door PIETJE!!!!
Geplaatst:

ja die snap ik, die dorne0202 zei dus van'' ik heb wel een idee dat ik volgende week doe een tatoo nmaken maar dan oorbel dan kan je naar de tatoo shop gaan en dan krijg je piecing '', toen zei ik van dat kan niet want kunnen alleen tattoos op tosro armen enz, neit op hoofd, toen zei jij van''kan wel''

maar t kan dus niet, want als je bijvoorbeeld t pistool op de borst tattoo neemt, dan kan je niet ineens een oorbel hebben, maar ik denk dat we een beetje posts hebben gemixt hier

Geplaatst:

mag ik het eerst effe proberen en dan kan je weer terug komen ik probeer het ook alleeen goed voor jullie te maken. :S

Geplaatst:

niet te zielig he jongeman ;)

ik kraak je niet af, ik vertel je allleen dat je de moeite moet besparen omdat je bij een tatttooo geen oorbel kan doen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...