Venzio Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Wat baal ik dat ik geen slotjes kan zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Messi zag ze vliegen op het einde.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Ja, over het doel! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Waar blijft het slot voor op dit topic? Het andere topic heeft wel al een slot gekregen. >>> Door Jesperkaj: Groot gelijk. <<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Het topic van Brazilie staat nog altijd open. Stop a.u.b. met jouw moderatorgedrag, dat is nog altijd ongewenst gedrag. Help-files Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Meh, ze hebben niet al te beste matchen dit toernooi gespeeld, maar deze finale was de betere match van zen allen. Hen uitlachen, voor een match waar ze evengoed hadden kunnen winnen (iets wat de Brazilianen niet konden) vind ik wat dwaas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Argentinië heeft een prima prestatie geleverd dit toernooi, en deze wedstrijd (voor het eerst?) hebben ze ook een spannende wedstrijd geleverd. Dit topic was slechts bedoeld voor een slechte verliezer die het ook zo nodig vond om een topic over Nederland te maken, boontje komt om z'n...? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Het topic van Brazilie staat nog altijd open. Stop a.u.b. met jouw moderatorgedrag, dat is nog altijd ongewenst gedrag. Help-files Pardon, mijn moderatorgedrag? Mijn topic over Nederland kreeg gelijk een slot, met als reden dat het compleet onnodig was omdat Nederland "nog goed heeft gespeeld", Argentinië krijgt een topic, gemaakt door een moderator (lees: voorbeeldfunctie) en deze mag lekker open blijven? Om welke reden? Volgens mij haalde Argentinië net zilver, ze maakten zelfs meer aanspraak op de beker (tijdens deze wedstrijd) dan Duitsland. Dus wat is dit voor onzin? Nederland eindigt slechter dan Argentinië, dat topic gaat op slot, maar deze mag lekker open blijven? Goed bezig >>> Door Dutchy3010: Om slotjes vragen is moderatorgedrag en is niet gewenst op dit forum.<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Dom topic nummer #veel. Ach ja Messi/Argentinie toch +1 Ze zijn immers tweede En hele prestatie ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2014 Het is genoeg geweest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts