MegaPilot Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Welke babes van dit WK(supporters en WAG's) hebben indruk op je nagelaten? Ik trap wel af! Antonella Roccuzzo, vriendin van Messi Voor mij 1 van de mooiste vrouwen op deze planeet, period. Rafaella Szabo, vriendin van Axel Witsel COLOMBIA <3 Again Colombia! Ann-Kahtrin Brömmel, vriendin van Mario Götze Welke zijn jouw favorieten? >>> Door Jesperkaj: Alleen posten met een plaatje van een WK babe/WAG. Hier gelden dezelfde regels als in dit topic. Verdere discussies via PB!<<< Reageren
Twedeldie Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Axelle Despiegelaere! (België) Alleen jammer van haar jachtfoto. Iemand van België (Naam niet bekend volgens mij) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 >>> Door Jesperkaj: Alleen posten met een plaatje van een WK babe/WAG. Hier gelden dezelfde regels als in dit topic. Verdere discussies via PB!<<< Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 (bewerkt) Mexico: http://instagram.com/p/p1X_rWj0lR/ Maar even in een code gedaan, want hij bugt steeds als ik dat niet doe. Bewerkt: 14 juli 2014 door Nyltje Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 (bewerkt) Sara Carbonero (vrouw van Casillas): Coleen Rooney (vrouw van Wayne Rooney): Fanny Neguesha (vriendin van Balotelli): Shakira (vrouw van Piqué): Irina Shayk (vriendin van Cristiano): Bewerkt: 14 juli 2014 door TekaLoca Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.