Twedeldie Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Hallo! Zoals de meeste mensen gezien hebben, heb ik een nieuwe avatar. Hier hoort natuurlijk ook een signature bij. Het lijstje: Type: Signature Stijl: Modern Grootte: 500 op 150 (standaardgrootte) Tekst: Twedeldie Rand: Graag een zwarte rand van 2 px. Kleuren: De GTAForum kleuren. Extra: Het lettertype van Votair's Signature (omdat ik het een mooi lettertype vind ik het zelf niet ken). Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 juli 2014 Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Ik heb lekker strak, modern en simpel gehouden: Met schaduw Zonder schaduw Reageren
Twedeldie Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Mooie signatures, Erwin! Die eerste vind ik het mooist, maar ik had er graag nog zo'n rechthoek rond gehad (zoals bij mijn signature nu). En er mag ook nog een render bij van een leuke game, welke maakt niet zo uit. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2014 Ik ga voor die eerste. Heel erg bedankt! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Nog 1 dingetje. Zou ik de naam van het lettertype mogen weten? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 (bewerkt) Jazeker, het is Cubano Bewerkt: 15 juli 2014 door ERRWINS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.