Jump to content

Recommended Posts

• 2 weken later...
  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

9

• 3L1077

6

• .Timothy

4

• Scarface92

3

Geplaatst:

Heb zojuist de eerste aflevering gezien en ik moet zeggen dat het tot nog toe best vermakelijk is. Het verhaal begint niet midden in de actie zoals dat bij Breaking Bad bij de eerste episode wel het geval was. Je krijgt een introductie van waar Saul/James begonnen is. Je ziet ook een aantal oude bekenden van Breaking Bad terug, twee als ik goed heb opgelet.

Ik ben wel benieuwd of deze serie het hoge niveau van Breaking Bad aan zal kunnen houden in de latere afleveringen. Ik ben in elk geval erg benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen.

Geplaatst:
  Op 9-2-2015 om 22:41, ERRWINS zei:

Hij gaat in ieder geval niet dood aangezien ze naar het verhaallijn van Breaking Bad toewerken.

Ik hoop echt dat ze eventueel ook de verhaallijn van BB er in verwerken, iig rond die tijdsperiode. Dan hoop ik op dingen die er omheen zijn gebeurt, waar dan wel naar gehint is, maar die we nooit hebben gezien.

• 4 maanden later...
Geplaatst:
  Verborgen inhoud zichtbaar maken
Geplaatst:
  Op 17-6-2015 om 00:20, Foreigner97 zei:

Wat is Jimmy's broer ook een heerlijke verrijking voor de serie vind je niet?
  • 2 weken later...
Geplaatst:
  Op 23-6-2015 om 00:35, FrankyFourFingers zei:
  Op 17-6-2015 om 00:20, Foreigner97 zei:

Wat is Jimmy's broer ook een heerlijke verrijking voor de serie vind je niet?

Ben inmiddels al een paar afleveringen verder, maar ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van Chuck... :puh: Ik kan er op dit moment weinig over zeggen, ik ben eerst benieuwd naar wat hij gaat betekenen voor de rest van het eerste seizoen.

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • 5 maanden later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Inmiddels al seizoen 1 en seizoen 2 helemaal afgekeken. Kan niet wachten op seizoen 3! :Y

Verder is er op Aliexpress een actie die tot vandaag geldig is waarbij je 50% korting krijgt op een Better Call Saul T-Shirt.

Linkje: http://www.aliexpres...3b-e58f86f60fd6

Bewerkt: door JustDoIt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...