FellyYT Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 (bewerkt) Hallotjes, Ik heb sinds kort een Stunting crew genaamd "Fearless Freestyle" en nu wil ik graag een custom crew emblem. Ik heb tutorials op YouTube gevolgt maar ze lukte maar niet... Dus misschien kan hier iemand me helpen? Link naar de crew, http://www.socialclub.rockstargames.com/crew/fearless_freestyle . Het plaatje krijg je pas als je bereid bent om te helpen. Alvast bedankt, Felly Bewerkt: 15 juli 2014 door FellyYT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Bedoel je een logo uploaden zonder de editor van R* te gebruiken? Want dat kan je niet meer doen. Als het je toch gelukt is vragen ze het te verwijderen of ze verwijderen je crew. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FellyYT Geplaatst: 15 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Bedoel je een logo uploaden zonder de editor van R* te gebruiken? Want dat kan je niet meer doen. Als het je toch gelukt is vragen ze het te verwijderen of ze verwijderen je crew. Ik bedoel zeg maar dat je een afbeelding van het internet gebruikt als Crew Emblem... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ik bedoel zeg maar dat je een afbeelding van het internet gebruikt als Crew Emblem... Zoals ik in mijn vorige post al vermeldde, dit is niet meer mogelijk.Je kunt het altijd nog eens proberen. Dan heb ik een topic voor je. Klik. Je moet het ook niet forceren. Want het zou kunnen dat R* een error geeft, of je crew verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2014 Ondanks dat het niet mogelijk is, zou het niet eens mogen zonder dat je toestemming hebt van de originele eigenaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FellyYT Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2014 Toch is dit nog mogelijk, maar ik heb eigenlijk alleen iemand nodig die met vectormagic de image kan converten naar svg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maartenvdz Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2014 Waarrom kun je geen plaatje va internet meer doen dan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2014 Omdat dat natuurlijk misbruikt werd met hakenkruizen e.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FaTaLxDesTroY Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2014 er zijn genoeg sites waar je het om kan zeten heb het zelf ook wel is gedaan aleen vond het niet mooi op autos en als tatoe omdat je er een vierkant blok omheen hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swede_Demon Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2014 er zijn genoeg sites waar je het om kan zeten heb het zelf ook wel is gedaan aleen vond het niet mooi op autos en als tatoe omdat je er een vierkant blok omheen hebt. Had je de achtergrond wel transparant gemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.