Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi gedaan alweer, RMJ!

Ik denk dat je 'RMJ' in de signature nu in een ander lettertype gedaan hebt. Zou dat kunnen? :puh:

KUTGW! :tu:

Geplaatst:

Ruimte goed benut, juiste kleurencombinaties, kortom een goed uitgevoerd photoshop resultaat.

Ik vraag me echter wel af waarom jouw naam nooit bewerkt wordt en altijd in het wit erop 'geplakt' wordt.

Geplaatst:

Mooi zal ook wel photoshop willen en goed er mee om kunnen gaan

Je kunt een free trail downloaden van Photoshop op de website van Adobe. Klik. :)
Geplaatst:
Je kunt een free trail downloaden van Photoshop op de website van Adobe. Klik. :)

Danku meneer Twedeldie

Geplaatst:

Danku meneer Twedeldie

Op het forum is er een subforum waar je graphics kunt leren van de grote graphicussen. Klik.

Op YouTube zijn er ook goeie te vinden.

. Natuurlijk vergt goed kunnen Photoshoppen wat tijd.

Ik wens je er heel veel succes mee!

Ontopic: RMJ, wat me wel opvalt is dat veel van je signatures veel rook hebben. Dat maakt het extra mooi! :)

Geplaatst:

Ik vind echt dat je hele mooie signatures maakt daar kan ik niet onderuit. Heb net een aantal andere showroom topics van jou doorgekeken en het valt me op dat je heel vaak voor de zelfde soort achtergrond kiest, wat kan natuurlijk. Waarschijnlijk heb je het goed onder de knie en pas je het toch op verschillende manieren toe. Maar iets nieuws is niet altijd iets slechts. Ik heb hier een paar voorbeelden van achtergronden die op elkaar lijken.

dender_zps33264454.png

erynn2_zps4552e456.png

avicii_zps567b5bd5.png

Het zijn stuk voor stuk allemaal mooie signature's, maar zie je dat het toch allemaal iets van elkaar weg heeft? Ik kwam de volgende signature ook tegen die ik juist weer heel erg goed vond, waar er toch een beetje hetgene inzit zoals de signatures hierboven, maar toch met verschillende (diepte) effecten.

rob3_zps14affb51.png

Nu heb ik het alleen nog niet over de signature in de OP gehad. funny%20v.gif Buiten de achtergrond wat ik al besproken heb, is ie toch heel aardig. C4d's zitten er prima in. De vlammen rond zijn handen staan misschien beter op een andere mode (ben even de naam kwijt, in dat menuutje van overlay etc) gestaan. Verder is het regen effect mooi gedaan en tekst is prima. Ben alleen niet zo'n fan van dubbele borders maar opzich gaat het wel. Ik geef je een 7/10!

Geplaatst:

Heel aardige signature, maar wat mij betreft niet één van je betere. De achtergrond en effecten zijn prima, maar de render lijkt nogal LQ en de tekst vind ik ook niet super geslaagd. Slecht is het zeker niet, maar ik weet dat je meer in je mars hebt dan je met deze sig laat zien. Maar dat geeft verder niet, je geeft zelf aan dat dit je eerste sinds een tijdje is. Gewoon een opwarmertje dus. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Heel mooi RMJ ga het zelf ook proberen

Bewerkt: door DarkViper_Brian
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Eens met hierboven! Ziet er goed uit, het drukke is niet helemaal mijn smaak maar dat ligt er meer aan dat ik daar niet vaak mee werk :puh:

Voor de rest kan ik me ook wel vinden in wat .Sharingan zegt, vernieuwing is nooit slecht! En al zou het resultaat bij een nieuwe techniek minder zijn, experimenteren is altijd goed voor je creativiteit. Ga zo door :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...