Baffie Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2005 Ik begin het nu een beetje te snappen hoe die werkt, m'n record staat nu op 72 seconden. Hier nog een paar screens die ik tussendoor even gemaakt heb. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Dat waren ze weer, eerst dacht ik dat je met het opstijgen ook omhoog in moest duwen, toen lukte het bijna niet, nu gaat het veel beter, sturen lukt ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 hey lijpe plaatje baffie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Ik weet niet als het hetzelfde is. In de gta liberty city mod kan ik heel lang vliegen. Maar er staat niets van 72 seconds ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) ik geef toe dat ik met een dodo er niks van bak sorry joriz jij bent geweldig met zo,n ding B) B) Bewerkt: 8 maart 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik heb met de dodo iets minder dan een kwartier gevlogen. En dit is serieus. Baaluh nou dat ik het op de PS2 heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 moet dat met originiele dodo van gta3? of mag dat dan ook met een gemodde F16 van de "Real GTA3" ??? want die F16 vliegt best wel gemakkelijk ik had vorig jaar ooit record gebroken van ongeveer 3945seconden ongeveer 1u en 5min tsjah volhouden en goede instellingen te stellen om je gemakkelijker besturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 ik kan het zelf niet Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 mijn record is 6 seconden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik heb het eens bij een vriend van mij gedaan en miojn recird was: 4sec... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 HEt was niet de bedoeling om hier allemaal te reageren op alles en nogwat! De topicstarter (ik dus) zei dat deze topic alleen voor screens was. Dus iedereen die hierna nog off-topic post krijgt een waarschuwing (sorry zeggen ofzo is dus ook een waarschuwing). Kom dus snel met nieuwe screens! Om weer terug op topic te komen een oude screen van me van een of andere beta test. raar dat hij 2 seconde aangaf want we waren toch helemaal van eiland 3 naar 1 gevlogen. Nu dus alleen nog maar screens! (natuurlijk mag je er wel een lapje tekst bij doen zoals mij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) joriz,ik ga straks ook nog wat screens posten die ik 2 jaar geleden had gemaakt en ze zijn goed EDIT: ik heb zojuist ontdekt dat m'n screens van gta III ook al verdwenen zijn!!!!! zoals m'n game!!!!!!(gta 3 is 2 jaar geleden gecrashed maar hoe kan het dan dat afbeelding wordt verwijderd?) Bewerkt: 14 augustus 2005 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j1mz Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 hoe kom je aan zo'n dodo?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 hoe kom je aan zo'n dodo?? Die staat in een hangar op het vliegveld van Shorside Vale. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Het wordt weer hard tijd dat ik weer GTA3 ga spelen.. Ik vindt dat de beste game van allemaal eigenlijk.. Maar SA die vindt ik ook goed!! ook de beste...!! GTA3 first 3d game.. Ik ga hem er weer op installeren dan krijgen jullie ook wel screens te zien.! Respect! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
glen dc Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Mooie foto's Kon ik er maar ook maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.