Dutchpet Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) het is me eindelijk gelukt om een fatsoenlijke vlucht te maken met de dodo Bewerkt: 4 januari 2007 door Dutchpad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patriq Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2007 Hahah kijk dit dan lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j1mb0 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 ik krijg hem de lucht niet eens in :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2007 ik krijg hem de lucht niet eens in :$ Zoals ik net al zei in je eigen topic: Lees dit topic eens door! Daarnaast wordt het gewaardeerd dat je hier alleen post als je een screen of een filmpje hebt, waarmee je je vliegkunsten laat zien.Om dan toch weer ontopic proberen te gaan: Zie hier mijn vliegkunsten. Ach ja, speciaal is hij misschien niet, maar je ziet wel dat ik in Ghost Town kan komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Klikkerdeklik! het is niet zo'n speciaal filmpje , gewoon voor de lol gemaakt. Het dodo vliegen ging na een half uurtje al best goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kpaenen Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2007 ik heb de overkant niet gehaald, toen was ik maar 6sec in de lucht maar mn record is 28 sec Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Nieuw record? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Sorry voor de slechte kwaliteit, moest met mijn mobiel een foto maken van het tv beeldscherm... Record is 547 sec maar daar heb ik geen foto van, allen maar van toen ik maar 161 sec vloog: EDIT: Even een probleem met plaatje toevoegen.. Komt nog. Fototje: Bewerkt: 8 juli 2007 door terrorkruimel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 mijn record: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keenids Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2008 geen record, wel een vreemde locatie: binnenin de dome (grote koepel) op Francis Int. Airport. ik was er ingevlogen met de dodo, die je nog op de achtergrond ziet staan. Helaas kwam ik er nooit meer uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.