Jump to content

bodyguards


Na$!

wat vind jij van body guards  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind jij van body guards

    • heel goed
      11
    • goed
      9
    • gewoon
      10
    • valt mee
      13
    • slecht
      16


Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • Na$!

    2

  • Mr.Boss

    2

  • Eclipse

    1

Top Posters In This Topic

Ach niet zo heel goed hoor, je schiet ze inderdaad zo neer, en ze blijven de hele tijd op dezelfde plek staan, en vallen ze echt iemand aan als je neergeschoten wordt BV door Haitins?

Ik vind ze maar irri eigenlijk, zou leuker zijn als ze je volgen en als je niet meer wilt dat ze je volgen gewoon neerschieten en later weer nieuwe halen :lol: marja dan moet je een cheat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ze zijn echt slecht en dom loop je een hoek om lopen ze tegen de muur om zo snel mogelijk bij mij te komen uuuuuuuuuuh moet je niet om het hoekje lopen oo ja :puh: en ze zijn zo slecht je schiet ze zo neer

Link to comment
Delen op andere websites

Ach niet zo heel goed hoor, je schiet ze inderdaad zo neer, en ze blijven de hele tijd op dezelfde plek staan, en vallen ze echt iemand aan als je neergeschoten wordt BV door Haitins?

Ik vind ze maar irri eigenlijk, zou leuker zijn als ze je volgen en als je niet meer wilt dat ze je volgen gewoon neerschieten en later weer nieuwe halen :lol: marja dan moet je een cheat doen.

welke cheat ik heb hem niet maar ik heb vc op de pc :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach niet zo heel goed hoor, je schiet ze inderdaad zo neer, en ze blijven de hele tijd op dezelfde plek staan, en vallen ze echt iemand aan als je neergeschoten wordt BV door Haitins?

Ik vind ze maar irri eigenlijk, zou leuker zijn als ze je volgen en als je niet meer wilt dat ze je volgen gewoon neerschieten en later weer nieuwe halen  :lol: marja dan moet je een cheat doen.

welke cheat ik heb hem niet maar ik heb vc op de pc :huh:

Ik ook!

Wat is die cheat dan!?dat ze hem moet volgen of wat!?Want die ken ik wel! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik vind ze wel handig, een keer stond ik in m'n eentje bij de printworks en toen kwam er zo'n hele groep Haïtianen aan die wouden mij een kopje kleiner maken, nou al die bodyguards er op af en sloegen ze allemaal in elkaar. Anders had ik m'n goede leven kunnen vergeten. Wel makkelijk als ze op jouw schieten dat je er niks dood van ga, maar dat je hun wel dood kunnen maken. Soms lopen ze bij mij in de Sunyard ook helemaal te kijken of het dak nog wel schoon is, echt heel gek. Alleen dat zijn gang leden, géén bodyguards ben ik achtergekomen.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Maar het is ook niet de bedoeling dat je op ze gaat schieten. Als iemand anders met ze in vuurgevecht zijn dan vallen ze niet zo snel. Dat is net zo als met je gang members. Als je dan de code FIGHTFIGHTFIGHT ingevoerd hebt en ze gaan op jouw schieten gaat er niks van je health af. Hunzelf heb je met 2 klappen van je vuist al dood terwijl andere gangs ze bijna niet dood kunnen krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...