little_gangstar Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) ik heb een hummer gedownload voor gta sa. en geprobeert hem te instaleren. maar het intrieur is aan de binnnenkant niet goed het is gewoon wit en de ramen zijn doorzichtig weet iemand wat ik fout doe want het is een duitse readme en kan geen duits Bewerkt: 22 juli 2005 door little_gangstar Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Het ligt niet aan jouw, maar aan de bestanden/maker. Hij heeft de texturen er niet (goed)bijgedaan. Reageren
little_gangstar Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 owkey bedankt ik dacht al heb toch alles goed gedaan Reageren
meetlat Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Hoe maak je zo nou iets kun je het niet eens een beetje uitleggen ik heb 3ds max en sketchup maar ik snap nu niet goed hoe je dan een auto maakt want met 3ds max kan je geen lijnen trekken (ik toch niet of ik weet niet hoe het moet) Wil er iemand aub gewoon een beetje uitleg geven :unsure: Bewerkt: 24 juli 2005 door meetlat Reageren
little_gangstar Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Hoe maak je zo nou iets kun je het niet eens een beetje uitleggen ik heb 3ds max en sketchup maar ik snap nu niet goed hoe je dan een auto maakt want met 3ds max kan je geen lijnen trekken (ik toch niet of ik weet niet hoe het moet)Wil er iemand aub gewoon een beetje uitleg geven :unsure: warom vraag je deze vraag in dit topic.:wacko: kijk eens bij de tutorial hier is de link tutorial Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.