Jump to content

Media keys


Nyltje

Recommended Posts

Niet geholpen. Ik bedoel echt de toetsen veranderen. Dus bijv. de zoek knop veranderen naar een snelkoppeling.

Edit: Op deze site zeggen ze dat je het niet kan veranderen op Windows 7: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=bph07179 (de manier van Windows XP werkt niet)

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zal het ook niet lukken. Tenzij er een speciaal programma is van Acer.

Op een site heb ik gelezen dat er misschien drivers zijn voor het toetsenbord. Maar dat vind ik wat vreemd.

Ik heb net even gezocht en ik heb niks gevonden. Je kan zelf nog even zoeken, maar ik denk dat het niks zal opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal kun je je toetsen veranderen wanneer je de juiste driver er voor hebt. Om het te installeren, klik hier.

Wanneer dit niet lukt, dan ben ik bang dat het niet te veranderen valt voor jouw keyboard.

Dat heb ik ook een paar keer uitgekomen als resultaat. Alleen is daar het probleem dat die Media Keys niet werken. Nyltje wilt ze alleen maar veranderen. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal kun je je toetsen veranderen wanneer je de juiste driver er voor hebt. Om het te installeren, klik hier.

Wanneer dit niet lukt, dan ben ik bang dat het niet te veranderen valt voor jouw keyboard.

Dat heb ik ook een paar keer uitgekomen als resultaat. Alleen is daar het probleem dat die Media Keys niet werken. Nyltje wilt ze alleen maar veranderen. ;)

Klopt, het heeft niet geholpen. Waarschijnlijk valt het voor mijn toetsenboord niet te veranderen. Toch bedankt voor jullie hulp!
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal kun je je toetsen veranderen wanneer je de juiste driver er voor hebt. Om het te installeren, klik hier.

Wanneer dit niet lukt, dan ben ik bang dat het niet te veranderen valt voor jouw keyboard.

Dat heb ik ook een paar keer uitgekomen als resultaat. Alleen is daar het probleem dat die Media Keys niet werken. Nyltje wilt ze alleen maar veranderen. ;)

Klopt, het heeft niet geholpen. Waarschijnlijk valt het voor mijn toetsenboord niet te veranderen. Toch bedankt voor jullie hulp!

Graag gedaan! :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...