Jump to content

Stranger And Freaks


Calve

Recommended Posts

Beste leden,

Aangezien ik Trevor heb vermoord wil ik opnieuw beginnen, maar de Stranger and Freaks wil ik voor het laatst bewaren, is dat slim?

En komt er een punt dat je ze wel moet doen?

Gegroet Calvé

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Stranger & Freaks missies zijn zijmissies die je niet hoeft te doen om te verhaallijn te voltooien. Natuurlijk is het wel zo dat wanneer je Trevor vermoordt, je zijn Stranger & Freaks missies niet meer kunt doen als je deze nog niet gedaan hebt voor het einde van de verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De "strangers and freaks" kan je na de storyline allemaal nog spelen (behalve die van trevor in jouw geval) er is er maar 1 nodig om met de storyline verder te kunnen en dat is de eerste missie van Tonya (voor franklin) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je toch opnieuw gaat kan je dit het handigst doen: Ga naar je laaste missie die je hebt gesaved. zo hoef je niet helemaal opnieuw.

Btw, je had Micheal moeten kille ik heb Deathwish gedaan ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Danger Dog; Daar ben ik nu inderdaad, ik ga die doen en de rest bewaard ik allemaal.. En ja Jongens en meiden inderdaad had ik die rampages niet gedaan van Trevor en daarom kon ik hem niet meer 100% krijgen... En Franklin; Waarom moet ik Micheal vermoorden volgens jou?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...