Silverbyte Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Vanavond, geheel onverwachts, gefeatured op zowel de Instagram als Twitter van het CJP! Iedereen die op de middelbare school zit (of heeft gezeten) kent dat instituut wel. Ik ben er nooit echt veel mee in aanraking geweest, maar blijkbaar hebben ze een Talent Tuesday en was het vandaag mijn beurt. Ben hier natuurlijk enorm blij mee, brengt mijn tekeningen toch weer naar een breder publiek. En ik heb natuurlijk ook nog wat nieuwe tekeningen: Reageren
SpacyColours Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Wauw dit is geniaal... als jij aan het begin van een saaie les een A4-tje krijgt om aantekeningen te maken, kan je die na de les in het museum gaan hangen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Top dat je zo een breder publiek mag vinden. Geweldige tekeningen weer, ga zo door Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 (bewerkt) Nice! Gefeliciteerd! Het blijft me wederom verbazen hoeveel detail je in je werk stopt. KUTGW! Bewerkt: 15 juli 2014 door ERRWINS Reageren
Dexist Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 (bewerkt) Top! Leuk dat ze het delen En weer mooie tekeningen! Ik zie telkens weer nieuwe dingetjes als opnieuw naar een tekening kijk. KUTGW! Heb je het al eens op http://www.reddit.com/r/art gedeeld? Wie weet vinden ze het daar ook mooi(waarschijnlijk wel ) Bewerkt: 15 juli 2014 door Dexist Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 juli 2014 Rapport Geplaatst: 15 juli 2014 Super nice, wat een mooie verrassing voor je! Leuke tekeningen weer Reageren
Twedeldie Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Heel mooie tekeningen alweer! KUTGW! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Thanks voor de reacties allen! Tof dat mijn tekeningen hier ook op zoveel waardering kunnen rekenen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Wow, super vet. Net als je nieuwe tekeningen. Je hebt echt een eigen stijl en dat vind ik echt tof. KUTGW. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Thanks voor de reacties allen! Tof dat mijn tekeningen hier ook op zoveel waardering kunnen rekenen. Als je zo mooi blijft tekenen komen er zeker nog meer waarderingen bij! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Thanks guys! Ik teken in de eerste plaats omdat (en wat) ik het leuk vind, maar ik weet niet of ik er lang mee door zou gaan als er geen positieve reacties op kwamen. Ben dus erg blij dat mijn stijl hier zo gewaardeerd wordt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.