DarkViper_Brian Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Hallo mensen ik heb een HDMI kabel gekocht en heb een filmpje opgezocht hoe je je PS3 verbind met je laptop met HDMI maar zij gebruiken alleen maar een beeldscherm van een computer en ik heb een laptop dus kunnen jullie mij helpen? MVG, Brian Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 De HDMI-poort op je laptop is waarschijnlijk een uitgang, geen ingang. Dat houdt in dat 'ie signalen kan uitzenden, maar ze niet ontvangt. Je kunt dus niet het beeldscherm van je laptop aansluiten op je PlayStation 3. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Maar hoezo staat dat dan wel in de titel dat het kan kijk zo wel effe naar een filmpje Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Op een beeldscherm van een computer/monitor hoort het gewoon te werken, maar op een laptop is dit zover ik weet (en heb geprobeerd) niet mogelijk. Zoals Timothy hierboven al aangeeft. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 hier staat laptop Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 hier staat laptop Zoals je in het filmpje kunt zien zie je dat hij alleen de monitor aansluit. Verder zie je in veel reacties bij dat filmpje dat het niet werkt. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 (bewerkt) Oke dan gebruik ik de HDMI kabel voor de tv dan kan ik de laptop en mijn tablet aansluiten Maar vind het wel jammer wou dat dat kon Bewerkt: 16 juli 2014 door DarkViper_Brian Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 Je tablet kan je niet aansluiten op je tv... Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 onze heeft een hdmi aansluiting Reageren
Pangea Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 (bewerkt) Er zijn laptops die zowel een HDMI-ingang als een HDMI-uitgang hebben. Als je de HDMI kabel in de HDMI-ingang doet is het wel degelijk mogelijk om via het beeldscherm van je laptop te gamen. Echter hebben de meeste laptops maar 1 HDMI-poort, en dat is bijna altijd een HDMI-uitgang. Zoals gezegd werkt het niet om een HDMI-kabel in een HDMI-uitgang te stoppen. Bewerkt: 17 juli 2014 door Pangea Reageren
zulu88 Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Er zijn laptops die zowel een HDMI-ingang als een HDMI-uitgang hebben. Als je de HDMI kabel in de HDMI-ingang doet is het wel degelijk mogelijk om via het beeldscherm van je laptop te gamen. Echter hebben de meeste laptops maar 1 HDMI-poort, en dat is bijna altijd een HDMI-uitgang. Zoals gezegd werkt het niet om een HDMI-kabel in een HDMI-uitgang te stoppen. Stuur mij zo'n laptop en ik koop hem Reageren
Pangea Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Stuur mij zo'n laptop en ik koop hem Heb hem speciaal opgezocht. Deze heb ik toen gebruikt om op te gamen met mn PS3. Heb hem zelf echter niet in mijn bezit. Alienware M17xR3 Deze laptop heeft een HDMI-uitgang en een HDMI-uitgang. Reageren
Sublime Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Zon laptop is nou niet bepaald goedkoop Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Zon laptop is nou niet bepaald goedkoop 't Is wat je er voor over hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.