RL010BK Geplaatst: 16 juli 2014 Rapport Geplaatst: 16 juli 2014 (bewerkt) Budget: 400-550 Doel: GTA IV Op High draaien Merk pc of samengesteld: Kan beiden Benodigde randapparatuur: Monitor SSD, ja of nee?: Geen idee wat SSD is Besturingssysteem: Nee zelf Windows 7 Premium thuis Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: In elkaar laten zetten Extra koeling (voor overklokken)?: Nee ( of het moet nodig zijn ) Ik zoek dus een goeie PC of samengesteld om GTA IV alles op minimaal High te kunnen laten draaien. Omdat ik overal wat anders lees over wat er nou in moet zitten vraag ik hier hulp. ik lees ook vrij vaak op dit forum dat gamepc.nl duur en slecht is ? kan dit ook onderbouwd worden of is dit enkel een mening ? want op alternate kwam ik duurder uit terwijl het volgens iedereen goedkoper zou zijn , dus hulp is erg welkom ! Bewerkt: 17 juli 2014 door RL010BK Reageren
SilverRST Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Geplaatst: 20 juli 2014 (bewerkt) Wat heb je dan samengesteld op Alternate.nl? Of keek je naar kant en klare pc's? Kant en klare pc's gaan GTAIV echt zeker niet op High kunnen en kom al vele malen duurder uit. Ik heb net gekeken welke hardware er nodig is om GTAIV op High te kunnen spelen welke hardware er ook is, het is altijd boven de 550 euro. Het beste is dus even flink sparen want GTAIV tot heden altijd een gigantische flop-port. Misschien zou je goedkoper komen met een AMD systeem maar ik heb helemaal geen verstand van AMD CPU's. Gamepc.nl is voor rijkeluiskindjes. Dus voor domme mensen die maar dolgraag een paar zakken geld neer willen leggen voor de slechte zwakke hardware die je krijgt. Bewerkt: 20 juli 2014 door Blue_V Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.