Jump to content

Desktop game pc nieuwe


RL010BK

Recommended Posts

Budget: 400-550

Doel: GTA IV Op High draaien

Merk pc of samengesteld: Kan beiden

Benodigde randapparatuur: Monitor

SSD, ja of nee?: Geen idee wat SSD is

Besturingssysteem: Nee zelf Windows 7 Premium thuis

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: In elkaar laten zetten

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee ( of het moet nodig zijn )

Ik zoek dus een goeie PC of samengesteld om GTA IV alles op minimaal High te kunnen laten draaien.

Omdat ik overal wat anders lees over wat er nou in moet zitten vraag ik hier hulp.

ik lees ook vrij vaak op dit forum dat gamepc.nl duur en slecht is ? kan dit ook onderbouwd worden of is dit enkel een mening ? want op alternate kwam ik duurder uit terwijl het volgens iedereen goedkoper zou zijn , dus hulp is erg welkom !

Bewerkt: door RL010BK
Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je dan samengesteld op Alternate.nl? Of keek je naar kant en klare pc's? Kant en klare pc's gaan GTAIV echt zeker niet op High kunnen

en kom al vele malen duurder uit. Ik heb net gekeken welke hardware er nodig is om GTAIV op High te kunnen spelen welke hardware er ook is,

het is altijd boven de 550 euro. Het beste is dus even flink sparen want GTAIV tot heden altijd een gigantische flop-port.

Misschien zou je goedkoper komen met een AMD systeem maar ik heb helemaal geen verstand van AMD CPU's.

Gamepc.nl is voor rijkeluiskindjes. Dus voor domme mensen die maar dolgraag een paar zakken geld neer willen leggen

voor de slechte zwakke hardware die je krijgt.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...