Jump to content

GTA IV verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mede gamers.

ik zit met een probleem , ik probeer GTA IV van me laptop te verwijderen zodat ik deze opnieuw kan installeren echter krijg ik het spel met geen mogelijkheid van me laptop verwijderd , ja de enige oplossing zou zijn door de laptop weer naar fabriek instellingen te zetten maar dit kost weer achterlijk veel tijd.

Ik krijg elke keer wanneer ik het spel probeer te verwijderen een melding binnen ( Zie foto )

Iemand die dit herkent en weet wat er aan te doen is ? Ik heb namelijk vrij weinig zin om me laptop weer opnieuw te moeten resetten aangezien ik dit afgelopen zondag al gedaan.

Alvast bedankt !

Grotefoto-7QR4TB6C.jpg

Geplaatst:

Aan je screens te zien verwijder je 'Rockstar Games'. Je moet de GTA IV zelf verwijderen uit je lijst.

Geplaatst:

Aan je screens te zien verwijder je 'Rockstar Games'. Je moet de GTA IV zelf verwijderen uit je lijst.

Rockstar Games is de uitgever, zoals de screen laat zien.

Je kunt het handmatig verwijderen door de map te wissen in je program files ;)

Geplaatst:

Ja dat is het hem juist dat doe ik gewoon , wat ik ook doe ik krijg elke keer deze melding , en GTA IV opstarten doet hij ook niet meer , ben blij dat ik een game PC ga kopen want word zwaar niet goed van de laptop.

Mogelijk dat jij nog tips voor me heb , ik heb ook een topic over een nieuwe Game PC

Grotefoto-3HVTOOSK.jpg

Geplaatst:

Probeer het misschien eens met een programma als CCleaner. Kan je trouwens niet gewoon je Install-DVD erin stoppen en de installatie beginnen, of geeft hij dan aan dat het al geïnstalleerd is?

Geplaatst:

Rockstar Games is de uitgever, zoals de screen laat zien.

Je kunt het handmatig verwijderen door de map te wissen in je program files ;)

Jaa ook dat heb ik al gedaan , vandaar dat ik denk dat mijn enigste optie is om te laptop weer terug naar fabriek instellingen te brengen , maar dan kan ik windows 7 premium enzovoort er weer op nieuw op gaan zetten waar ik vrij weinig trek in heb , aangezien ik dat ook al moet gaan doen wanneer ik een nieuwe PC heb die ik een deze weken wil gaan bestellen.

Probeer het misschien eens met een programma als CCleaner. Kan je trouwens niet gewoon je Install-DVD erin stoppen en de installatie beginnen, of geeft hij dan aan dat het al geïnstalleerd is?

CCleaner , kan ik dat gewoon op internet downloaden ?

Ja als ik de cd er in stop installeert die alleen rockstar games social club en dan stop het weer , ik ben nou al sinds gister bezig om GTA IV of weer werkend te krijgen of te verwijderen , alleen geen van beide lijkt te lukken

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken als je achteraf nog iets wilt toevoegen/op een andere persoon te reageren, i.p.v. 2 berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Je error geeft aan dat je alle andere applicaties moet sluiten. Bv. Internet.

Edit: Ik heb gezien bij je eerste screen dat Chrome nog open staat. Sluit dat en probeer het opnieuw. ;)

Bewerkt: door Twedeldie
Geplaatst:

Ja als ik de cd er in stop installeert die alleen rockstar games social club en dan stop het weer , ik ben nou al sinds gister bezig om GTA IV of weer werkend te krijgen of te verwijderen , alleen geen van beide lijkt te lukken

Je kan de gratis versie op hun site downloaden.

Dat er via de CD enkel Rockstar Games Social Club (RGSC) gedownload wordt, en dan stopt, is normaal. Volgens mij staan er 3 verschillende installers op de DVDs: één voor RGSC, één voor Games for Windows LIVE, en één voor GTA IV zelf. Kan je de CD eens handmatig openen (ga naar (Deze) Computer, klik met je rechtermuisknop op je DVD, druk op Openen, ga naar de map 'GTAIV' en dubbelklik daar op 'setup.exe'. Kan je het zo installeren?

Edit: Ik heb gezien bij je eerste screen dat Chrome nog open staat. Sluit dat en probeer het opnieuw. ;)

De error geeft aan dat er nog vorige setups, m.a.w. (de)installatie-programma's aan het runnen zijn. Hoogstwaarschijnlijk ligt dat niet aan Google Chrome. ;)

Geplaatst:

Bedankt voor het mee denken , alleen is dit helaas ook al niet het probleem , zoals je op onderstaande screen kan zien. GTA IV vehicle mod krijg ik ook niet verwijderd , dus zou het iets met mijn systeem te maken kunnen hebben ?

Ieder geval was ik toch al van plan een nieuwe PC te halen zodat alles op High staat nu staat alles op LOW en dat is niet te bespelen

Maar ik lees overal verschillende verhalen dus ben nu al een paar dagen bezig met een desktop zoeken / samenstellen

iemand tips !? Momenteel stel ik het samen via gamecpc.nl

Je kan de gratis versie op hun site downloaden.

Dat er via de CD enkel Rockstar Games Social Club (RGSC) gedownload wordt, en dan stopt, is normaal. Volgens mij staan er 3 verschillende installers op de DVDs: één voor RGSC, één voor Games for Windows LIVE, en één voor GTA IV zelf. Kan je de CD eens handmatig openen (ga naar (Deze) Computer, klik met je rechtermuisknop op je DVD, druk op Openen, ga naar de map 'GTAIV' en dubbelklik daar op 'setup.exe'. Kan je het zo installeren?

Edit: Ik heb gezien bij je eerste screen dat Chrome nog open staat. Sluit dat en probeer het opnieuw. knipoog.gif

De error geeft aan dat er nog vorige setups, m.a.w. (de)installatie-programma's aan het runnen zijn. Hoogstwaarschijnlijk ligt dat niet aan Google Chrome. knipoog.gif

Jij ook bedankt voor het mee denken ! , ik zal dat CCleaner is even proberen , bij mij komt dat Setup.exe vanzelf in beeld zodra ik de CD er in doe , vervolgens klik er op en dan installeert die alleen rockstar social club en dan kapt die weer met downloaden

>>> Door Hanneswasco: Ook hier je berichten samengevoegd.<<<

Geplaatst:

Ik zou sowieso niet aanraden om speciaal hiervoor een nieuwe PC te kopen, het probleem dat je hebt moet simpel op te lossen zijn. ;) Beter stel je je PC samen via sites als Azerty of Alternate. Sites als GamePC zijn vaak te duur.

En over die setup, je ziet de setup van RGSC, niet die van GTAIV (er staan 2 setups op de DVD). Dus ga er nog eens handmatig naar toe en probeer het in de GTAIV-map op de DVD. ;)

Geplaatst:

Ik zou sowieso niet aanraden om speciaal hiervoor een nieuwe PC te kopen, het probleem dat je hebt moet simpel op te lossen zijn. knipoog.gif Beter stel je je PC samen via sites als Azerty of Alternate. Sites als GamePC zijn vaak te duur.

En over die setup, je ziet de setup van RGSC, niet die van GTAIV (er staan 2 setups op de DVD). Dus ga er nog eens handmatig naar toe en probeer het in de GTAIV-map op de DVD. knipoog.gif

Nee ik haal ook niet special voor dit probleem een nieuwe PC , ik wil al langere tijd een nieuwe PC zodat ik spellen zoals GTA IV gewoon op High kan spelen , nu staat de helft uit en de andere helft staat op low , of te wel de game is totaal niet speelbaar.

Ik heb nu jou advies opgevolgd om CCleaner te gebruiken , hierna mijn laptop opnieuw opgestart en nu kom ik tot aan dit scherm welke van de opties zou ik verstandig aan doen om te kiezen ?

Remove all installed features ?

Grotefoto-E8DFD3TP.jpg

Geplaatst:

Je wilt GTA IV helemaal verwijderen, dus moet je inderdaad kiezen voor 'Remove all installed features'.

Geplaatst:

Je wilt GTA IV helemaal verwijderen, dus moet je inderdaad kiezen voor 'Remove all installed features'.

Jaa en dan krijg ik dit pfff diepe zucht...Grotefoto-QB4BEZAI.jpg

Geplaatst:

Ik juich nog niet te vroeg maar als het goed is , is het me nu gelukt haha

Geplaatst:

Het is gelukt ! Bedankt iedereen voor het snelle reageren en de tips !

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Omdat er op me andere Topic niet gereageerd word vraag ik het hier nogmaals

Ik wil graag een pc kopen die GTA IV alles op High kan laten draaien.. in de nabije toekomst zal dat ook GTA V zijn alleen hier is nog niks over bekend.

Nu heb ik op forums zoals deze al veel gelezen , echter verteld iedereen weer wat anders.

Als ik het goed begrijp zijn er 3 dingen die erg belangrijk zijn om GTA IV te kunnen laten draaien

Processor

Geheugen

Grafische kaart.

Dit heb ik even van gamepc.nl afgeplukt

Geheugen

Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3-1866

Processor

AMD FM2 A8-6600K Quad Core 3,9GHz

Grafische kaart

AMD Radeon 7770 1GB

Mijn vraag dus , zou dat goed zijn of voldoet dat nog lang niet aan de eisen om GTA IV op High te laten draaien ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...