JasonStatham Geplaatst: 17 februari 2017 Rapport Geplaatst: 17 februari 2017 29 minuten geleden, 3L1077 zei: Zou super graag terug meedoen zondag... maar ik heb een date. :') Prioriteiten niet op orde Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Hoelaat spelen we jongens? 19:30? Reageren
MovieGamer Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 2 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Hoelaat spelen we jongens? 19:30? Ik vind het prima. Overigens gisteren (stiekem) geoefend, maar het ging nog steeds niet best. Blijf te veel kansen missen. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 doe ook mee vanavond! Waar/hoe 'verzamelen'? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 17 minuten geleden, Dexist zei: doe ook mee vanavond! Waar/hoe 'verzamelen'? Besloten privésessie met wachtwoord. Dan kunnen PC mensjes er ook bij Reageren
Dexist Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Pfft PC mensjes. Maar kzal er zijn rond die tijd Hoe join in die private sessie eigenlijk? @KaiSkillzz, btw mijn steam naam is ook gewoon dexist, voor als je me wilt inviten. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 4 uur geleden, Dexist zei: Pfft PC mensjes. Maar kzal er zijn rond die tijd Hoe join in die private sessie eigenlijk? @KaiSkillzz, btw mijn steam naam is ook gewoon dexist, voor als je me wilt inviten. Ik kan je niet inviten, maar ik kan dus wel een privésessie aanmaken. De naam van de sessie zal GTAF zijn en het wachtwoord ook GTAF. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Dat geld voor iedereen die mee doet? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 21 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Dat geld voor iedereen die mee doet? Ja. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Gezellig die slome Playstations Ik stop eerst. Was leuk jongens! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Nou, het begin was leuk maar het einde was ronduit kut. Eerst even lekker inkomen is prima, maar jongens, wtf. De hele tijd dezelfde oneerlijke teams, goals die keer op keer genakt worden en bij basketbal een te agressieve bot die alles verneukt. Leuk dat jullie er waren maar plz, volgende keer anders... Reageren
Dexist Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 49 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Nou, het begin was leuk maar het einde was ronduit kut. Eerst even lekker inkomen is prima, maar jongens, wtf. De hele tijd dezelfde oneerlijke teams, goals die keer op keer genakt worden en bij basketbal een te agressieve bot die alles verneukt. Leuk dat jullie er waren maar plz, volgende keer anders... Vond het qua teams wel meevallen, ik ahd voor mijn gevoel toch vaak andere mensen op mijn team Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Heb in het begin ook twee potjes meegedaan. De rage was hard. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Moet wel zeggen dat ik erg vaak gebeukt werd, ook door teammates Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 februari 2017 Rapport Geplaatst: 19 februari 2017 Ja dat probleem heb ik ook. Vooral als ik de kans had om een goal te maken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.