MovieGamer Geplaatst: 20 februari 2017 Rapport Geplaatst: 20 februari 2017 Aan het begin van de avond ging ik nog goed maar aan het einde was het echt slecht. Verder nog een paar mensen van scoren weten af te houden waaronder @Danger_dog_guy_7 Teams vond ik ook meevallen eigenlijk maar snap dat het voor de wat mindere speler niet eerlijk is. Bedoel op een gegeven moment waren er een paar potjes dat alle goeie bij elkaar zaten. Gelukkig kon ik nog makkelijk meekomen maar snap de frustratie. Reageren
Votair Geplaatst: 22 februari 2017 Rapport Geplaatst: 22 februari 2017 Ik begin steeds beter te worden. Net er weer even een paar geprikt en ik maak ook steeds meer af. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Is er weer animo voor de bijna traditionele zondagavond-RL-avond morgenavond? Daarnaast, niet ter vervanging van de avondjes die we samen spelen hoor, maar ziet men ook een 1v1 competitie zitten? Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Ik denk dat ik wel kan deze zondag. En ja, een 1v1 toernooi lijkt me ook echt leuk, dat stelde ik een paar weken geleden al ee' beetje voor. Wie zou er allemaal interesse hebben? Reageren
Dexist Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 1v1 toernooi lijkt me wel leuk om aan me te doen! Ik kan ook wel denk ik morgen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Ik denk dat ik ook wel weer kan Reageren
Dexist Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 @FrankyFourFingers Was jij er ook bij vorige week? Zaten een paar namen tussen die ik niet kende. Wie zet het 1v1 toernooitje op? Handigste lijkt me even een apart topic, beste lijkt me elke wedstrijd met minimaal 1 toeschouwer te gaan spelen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 1v1 toernooi lijkt mij ook wel leuk. Verder moet ik even kijken of ik morgenavond kom. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Hoe gaat zo'n 1v1 toernooi in zijn werking dan? Is het niet gezelliger om gewoon weer met zn allen tegen elkaar te spelen, stel je hebt een ongelijk aantal dan zit niemand alleen. Reageren
Dexist Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 22 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Hoe gaat zo'n 1v1 toernooi in zijn werking dan? Is het niet gezelliger om gewoon weer met zn allen tegen elkaar te spelen, stel je hebt een ongelijk aantal dan zit niemand alleen. Zo'n toernooi zal dan ook naast de normale potjes komen. Ongelijke aantallen maakt niet uit. In de voorronde laat je iedereen zoveel potjes spelen dat die tegen iedereen in geweest en gaan de eerste 4 door ofzo en daarna eerste 2 en daarna heb je een winnaar. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Iemand zin om vanavond wat te knallen? Trouwens: zou het niet handiger zijn moesten we hiervoor een Skype-chat, of Whatsapp-chat voor maken ofzo? Dat communiceert wat sneller en beter denk ik. Wat verkiezen jullie? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Skype is voor mij totaal niet handig, en qua whatsapp willen mensen wss hun nummer niet delen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Discord vind ik zelf een fantastisch programmaatje (zowel mobiel als computer), maar bijna niemand heeft het. Als iedereen het hier zou kunnen installeren, zou dat wel handig zijn natuurlijk. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Wat als ik geen mb meer heb? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.