BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Heet van de naald! Er zou een Boeing 777 zijn neergestort aan de Oekrainse-Russische grens. Was vertrokken vanuit Amsterdam (Schipol) De maatschappij staat toch aan de rand van bankroet met al deze gebeurtenissen? Bron: http://www.hln.be/hl...-Oekraine.dhtml Reageren
Twedeldie Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Die vliegtuigmaatschappij gaat volgens mij heel snel failliet zijn. Voorheen was er ook al een vliegtuig vermist, en nu neergestort. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Eén lichtpunt aan het eind van de tunnel; men hoeft het wrak dit keer niet te zoeken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Ik kreeg het bericht een uur geleden al binnen, klinkt allemaal niet zo mooi. 280 passagieres, 15 bemanning. Volgens D-Reizen in ieder geval 20 Nederlanders, die via hun bedrijf hadden geboekt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Treurig, zeer treurig. Als het toestel daadwerkelijk neergeschoten is, gaat dit nog flink wat teweeg brengen. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Persoonlijk vind ik het onverantwoord om met een passagiersvliegtuig boven een conflictgebied te vliegen Reageren
Twedeldie Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 (bewerkt) Persoonlijk vind ik het onverantwoord om met een passagiersvliegtuig boven een conflictgebied te vliegen Met een vrachtvliegtuig is het ook onverantwoord.Het is erg dat die maatschappij geen omweg voorzien had. Ik vind dat je dat als maatschappij moet voorzien, tenminste als je weet dat daar een conflictgebied is. Bewerkt: 17 juli 2014 door Twedeldie Reageren
Together Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Dit is niet zo leuk. Zijn ze echt neergeschoten? Allemaal heel treurig. Begrijp me niet verkeerd maar ik hoop dat er niet veel ophef van komt. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Ik denk dat de maatschappij hier nu ook weet dat er nog minder mensen gaan vliegen met hun maatschappij. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Persoonlijk vind ik het onverantwoord om met een passagiersvliegtuig boven een conflictgebied te vliegen Met een vrachtvliegtuig is het ook onverantwoord. Ook natuurlijk... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Als dit echt is neergehaald, en het gebeurt nog eens, dan hebben we de derde wereld oorlog Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Vliegtuig is blijkbaar neergehaald door een BUK-M1, hoogstwaarschijnlijk door de DNR-separatisten, onder de aanname dat het een Oekraïense AN-26 was. Een uitgebreid onderzoek moeten we alleszins niet verwachten. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Dit zal zware gevolgen hebben tegen Rusland... Reageren
Nissan Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Ik hoorde het net op het nieuws in de auto. Een soldaat zou getwitterd hebben een militair vliegtuig neergeschoten te hebben, maar naar alle waarschijnlijkheid is dit dus dat toestel. Onderweg naar Kuala Lumpur maar is dus neergeschoten door pro-Russische separatisten. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Als dit echt is neergehaald, en het gebeurt nog eens, dan hebben we de derde wereld oorlog Dat is wel heel voorbarig. Niemand zit er op te wachten dat dit conflict uit de hand loopt. Waarschijnlijk gaat dit hele conflict zich zonder de bemoeienis van andere landen, op Rusland na hooguit, wel settelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.