Jump to content

Tweede Malaysia Airlines toestel neergestort

Recommended Posts

Geplaatst:

Het begin van de Derde Wereldoorlog? Zwaar triest dit. Vooral dat een jongen uit Nederland ook al een foto van het vliegtuig op FaceBook zette. Dit voor vertrek, met de tekst: "Mocht hij ook verdwijnen, zo ziet hij d'r uit." Wat eng. :puh:

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NicolaB

26

• Phoenyxar

17

• ERRWINS

12

• Twedeldie

10

Geplaatst:

Ik vind het vreemd dat mensen dit direct linken naar een wereldoorlog. Wereldoorlogen zijn eigenlijk per definitie verleden tijd omdat er geen bondgenootschappen en kolonie-rijken meer bestaan zoals ten tijde van beide wereldoorlogen. Wat hen wereldoorlogen maakte was dat heel de wereld betrokken was. In het slechtste geval heb je hier de NATO (+Maleisië) tegen een nader te bepalen tegenstander. Zoiets een wereldoorlog noemen is een beetje vreemd.

Ondertussen beelden gezien van het toestel en de lichamen... Hmm.

Geplaatst:

Ja, ik ook. Ziet er nooit zo leuk uit. Gelukkig ken ik er niemand van, anders zou het helemaal traumatisch zijn lijkt me. RIP voor iedereen daarzo...

Geplaatst:

Heel erg nieuws. Ik schrok wel erg aangezien een vriendin van mij ook met een vliegtuig van Schiphol is vertrokken naar dezelfde regio. Maar zo te zien is zij aangekomen. Wel erg dat dit weer gebeurd.

Geplaatst:

Het nieuws toont ook de verzamelde paspoorten, waaronder van een jong meisje uit Naarden :(

Geplaatst: (bewerkt)

Vreselijk, doet me denken aan het ondenkbare van 12 jaar geleden :(

Amateurvideo opgenomen net na de crash. Je kan aan de rookwolk duidelijk zien dat het toestel loodrecht naar beneden ging.

Bewerkt: door BelgiumRedDevils
Geplaatst:

Een derde wereldoorlog. Kom op. :( Niemand zit daarop te wachten. Er moet wel echt een serieus conflict zijn tussen een continent of dergelijk om daarvoor te zorgen.

Geplaatst:

Volstrekt idioot ook dat het open en bloot op sommige websites staat, zonder een waarschuwing. Ik zou er uit mezelf niet op klikken, maar die sensatiedrang is zo ontzettend tergend.

Geplaatst:

Volstrekt idioot ook dat het open en bloot op sommige websites staat, zonder een waarschuwing. Ik zou er uit mezelf niet op klikken, maar die sensatiedrang is zo ontzettend tergend.

Ik ga er niet eens naar zoeken. Gewoon niet fijn om naar te kijken.

Geplaatst: (bewerkt)

Net op het nieuws, een jongen die wat gedoe had met zijn ticket. Hij kon het niet meer voor elkaar krijgen om de vroegere(de fatale) vlucht te krijgen.. Pff wat zal hij blij zijn

zeg.

Ik ga er niet eens naar zoeken. Gewoon niet fijn om naar te kijken.

Op het nieuws zie je ook al zulke(ongecensureerde) beelden voorbij komen :( Vreselijk om te zien.

Bewerkt: door Dexist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...