ThunderDuck Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Op het nieuws zie je ook al zulke(ongecensureerde) beelden voorbij komen Vreselijk om te zien. Wat een gezeur. Alles wat je op het nieuws ziet zit ook in jouw lichaam.Wel bizar om te zien dat men eerst vliegtuigen omleidde door de crisis op de Krim, en op het moment van de crash niet. Je zou denken dat een burgeroorlog voldoende reden zou zijn om extra veiligheidsmaatregelen te nemen, zeker omdat de Oekraïense rebellen al enkele legervliegtuigen neergehaald hebben. Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Wel bizar om te zien dat men eerst vliegtuigen omleidde door de crisis op de Krim, en op het moment van de crash niet. Je zou denken dat een burgeroorlog voldoende reden zou zijn om extra veiligheidsmaatregelen te nemen, zeker omdat de Oekraïense rebellen al enkele legervliegtuigen neergehaald hebben. Ja, dat dacht ik ook. Wellicht dat ze een hoogte van 10 km veilig genoeg achtte (buiten bereik van manpads), maar juist omdat er wel eens militairen overstappen en SAM's in handen van verschillende ploegen komen lijkt het mij inderdaad niet zo slim om daar vliegtuigen overheen te leiden. Reageren
Venzio Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Malaysia Airlines meldt: 298 mensen aan boord: 154 Nederlanders, 27 Australiers, 23 Maleisieres, 11 Indonesiërs, zeker 4 Belgen, 4 Duitsers, 3 met de Filipijnse nationalitieit en 1 Canadees. Er is van 47 mensen nog geen nationaliteit vastgesteld. (bron: @HermanvdZandt) 298 slachtoffers, ongelofelijk dit.. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Daar wordt je wel stil van... Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Inderdaad Had vermeden kunnen worden... Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Blijkbaar zullen de zwarte dozen (die eigenlijk knaloranje zijn, maar dat terzijde) in Rusland onderzocht worden. Om een of andere reden vertrouw ik dat zaakje niet. Zou ze veel liever in Washington zien. Het is tenslotte een vliegtuig van Amerikaanse makelei en dan moet de NTSB zich er mee bemoeien. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Washington? Dat is net zo erg als Rusland. Nee, doe dan gewoon lekker op eigen bodem, Nederland. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 (bewerkt) Wie O wie zal die doos ooit nog zien, West-Europa? Verenigde Staten? Geloof er niets van aangezien mensen gewoon al brokstukken meenemen naar huis... Triestig Bewerkt: 17 juli 2014 door BelgiumRedDevils Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Van alle betrokken partijen lijkt Nederland me toch net degene die het laatste op de lijst staat van mogelijke onderzoekers. Oekraïne omwille van de locatie, Rusland omwille van de betrokkenheid, de VS omwille van de Boeiing en Maleisië als eigenaar. Overbrengen naar de NTSB zou een optie zijn, maar ik denk niet dat de dozen echt ergens heen zullen gaan. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Nederland was maar slechts een voorbeeld aangezien alle omliggende landen net zo corrupt zijn. Maar Nederland doet veel onderzoeken voor de Verenigde Staten dus zo gek zou het nog niet zijn hoor Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Ja inderdaad, dat denk ik ook. Ik denk dat daar veel te veel macht in het spel is Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 In Oost-Oekraïne waar het volk is blijven steken in een Russische middeleeuwse tijdperk? Geloof me, die doos zullen we nooit zien, laat staan in Nederland of de VS... Die zwarte doos ligt ergens bij één of andere Rus die de banden aan het verwijderen is. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Vreselijk nieuws. Mijn gedachten gaat uit naar de nabestaanden van de slachtoffers. Ik hoop dat de Nederlandse regering er alles aan doet om zoveel mogelijk informatie te verkrijgen. Dat zal lastig worden met de zwarte doos die in handen is van de separatisten. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Nederland was maar slechts een voorbeeld aangezien alle omliggende landen net zo corrupt zijn. Maar Nederland doet veel onderzoeken voor de Verenigde Staten dus zo gek zou het nog niet zijn hoor VS is een logische logische plaats, daar zijn namelijk ook de mogelijkheden. Neem maar als voorbeeld de Turkish Airlines op Schiphol, 2009. Werd naar Frankrijk gestuurd, want dat type kon gewoonweg niet in Nederland onderzocht worden. Geen idee natuurlijk hoe het met deze zwarte dozen zit. Maar ik heb sowieso liever een land als Frankrijk in dit geval, want Rusland, VS etc. hebben gewoon teveel macht in deze zaak. Zij hebben er teveel belang bij om de resultaten te manipuleren. Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Vroeger, voor de problemen in Oekraïne, was het oosten juist een van de rijkere gedeeltes van het land. Nu is het een grote puinhoop en probeert iedere oost-oekraïner daar zijn winst uit te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.