Jump to content

Tweede Malaysia Airlines toestel neergestort

Recommended Posts

Geplaatst:

Echt geen woorden voor, helaas heeft het mij ook diep getroffen. Een van onze collega's is overleden, mijn hoofd zit vol met vragen.

Spijtig om te horen, sterkte kerel :(

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NicolaB

26

• Phoenyxar

17

• ERRWINS

12

• Twedeldie

10

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is wel heel erg, een vriendin van mij kent (de) iemand die in dat vliegtuig zat, ze is er helemaal kapot van. Ongelofelijk dat zo iets groots en wat ver weg gebeurd toch erg dichtbij is, eng dichtbij. Het lulverhaal van per ongeluk afgeschoten is natuurlijk onzin, je schiet niet zomaar een raket af op zomaar een hap lucht en dan raak je pardoes een vliegtuig. Ik vind dat de NAVO stappen moet ondernemen om die separatisten de separeren van hoofd en romp, achterlijk volk.

Sterkte voor iedereen die hier ook maar iets mee te maken heeft.

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

De zus en haar man van mijn vader's beste vriend is ook omgekomen in de ramp. Raar, hoe zoiets je opeens van dichtbij raakt.

Geplaatst:

Raar en naar. Ik wens jullie beide iig veel sterkte toe, Firefighter en Narukami. :)

Het is toch echt wel een tragedie voor Nederlandse begrippen. Ik hoop dat er veel boven water komt...

Verkloten niet veel maar ze kunnen wel valse informatie de wereld in helpen, mochten ze er zelf achter zitten.

Net daarom zou de NTSB de beste keus zijn. Sowieso is bij een vliegtuigcrash de NTSB de beste optie.

Niet dat de black boxes je iets gaan vertellen hoor...Ik snap echt niet wat jullie denken te horen op de tapes. Dit was een normale vlucht, neergeschoten, crash. Simpel. Tenzij je de schreeuwen graag hoort van de mensen in het vliegtuig, is het eigenlijk zelfs onnodig om de black boxes zelfs maar te beluisteren. Maar goed, je weet nooit of er een verrassing op staat.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Stel je voor dat het een MiG was die een raket in 't vliegtuig boorde en dat opgemerkt word, dat verandert de situatie natuurlijk. Niet dat dat me zoiets logisch lijkt.

Geplaatst:

Volgens CNN en de meeste andere nieuwssites was het een luchtafweersysteem op de grond dat het vliegtuig raakte.

Dat Facebook acount van die Cor verschrikkelijk

EDIT kwam dit tegen, oh link doet het niet ga naar nu.nl en scrol wat naar beneden separatisten geven

Bewerkt: door super_senne
Geplaatst:

Hoe bedoel je een fout? Als in verkeerde vliegtuig?

Men was zwaar overtuigd dat men een AN-26 had neergehaald, dat was men al overal aan het publiceren. Vanaf dat duidelijk werd dat het een passagiersvlucht was haalde men ineens alle informatie van hun kant weg (maar het internet vergeet niks) dus die "fout" is goed gedocumenteerd door hun zelf. Er zijn ook beelden opgedoken van de desbetreffende BUK en het bataljon dat het bestuurde, toen bekend raakte wat ze hadden geraakt zijn ze de stad uit gevlucht. Niet iets dat je gelijk verwacht van een separatisten-groepering. Een spijtig ongeluk dus...

Stel je voor dat het een MiG was die een raket in 't vliegtuig boorde en dat opgemerkt word, dat verandert de situatie natuurlijk.

Tuurlijk...

De kans bestaat natuurlijk dat men aan de hand van de zwarte dozen de aanslag wilt verdoezelen en het op een hydraulisch lek gaat steken, ik zeg maar.

Geplaatst:

Dat zou wel heel knap zijn wanneer ze dat zou lukken. Het is over duidelijk een (verkeerde) aanslag geweest.

Spijtig dat het zo moest gebeuren, de prijs was zeer hoog.

Het aantal Nederlandse slachtoffers is inmiddels opgelopen tot 173.. Verschrikkelijk.

Bewerkt: door TheuNauz
Geplaatst:

Wat een ongelooflijk verschrikkelijk nieuws. Ook verre bekenden van mij zaten in het vliegtuig.

Wat me overigens opvalt is dat elke ambassade de vlag halfstok heeft, behalve de Russische ambassade. Stakkers. Derde wereldoorlog? Lekker Rusland afmaken.

Geplaatst:

Verschrikkelijk nieuws... :(

En echt diep triest om alle reacties te lezen bij de geposte foto op facebook door Cor Pan (foto eerder dit topic)

Gedachten gaan uit naar iedereen die hier op één of andere reden iets mee te maken heeft...

De laatste beelden van het vliegtuig.
.

Ik vraag me wel af hoe die beelden ooit online gezet kunnen zijn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...