westside1610 Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 hallo ik ben nieuw hier heb een groot probleem kan niet met mijn 2 character online gaan het beeld blijft in de wolken hangen terwijl het wel gaat met mijn eerste character met mijn eerste character speelt mijn zoon staat maar op level 1 ik speel met mijn 2de character sta op level 84 eerlijk verdiend maar geraak er niet meer op en wil het niet verwijderen omdat ik all zo ver sta kan iemand mij helpen aub Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Allereerst van harte welkom op het forum Willen jullie tegelijk online? Reageren
Together Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Tegelijk op dezelfde console? Reageren
supah-panda Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Hey ik heb het zelfde probleem, hij blijft maar bij het laden scherm (Loading GTA Online) en dan blijft ie daar voor altijd.. heeft iemand al een oplossing? Reageren
Together Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 Ga eerst naar story mode en daarna naar online. Misschien helpt dit . Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 (bewerkt) Ga eerst naar story mode en daarna naar online. Misschien helpt dit . Dit doe ik standaard sinds januari. Vanuit story mode laadt ik altijd een invite-only sessie omdat zo'n sessie veel relaxter speelt Misschien is dit een oplossing voor de poster? Bewerkt: 17 juli 2014 door ERRWINS Reageren
westside1610 Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 (bewerkt) het is opgelost hoe of wat ik ook gedaan heb kan weer met mijn 2de character online gaan niet tegelijkertijd natuurlijk Bewerkt: 17 juli 2014 door westside1610 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.