Teh_Ninja Geplaatst: 17 juli 2014 Rapport Geplaatst: 17 juli 2014 (bewerkt) Aankomende zondag gaat het nieuwe seizoen van VPRO's Zomergasten van start met Freek de Jonge als gast. Nog meer leden die het programma (weer) gaan volgen? Zo ja, wat vind je alvast van de gasten? En hoe vind je dat Wilfried de Jong het het afgelopen jaar heeft gedaan? Seizoen 2014: 20 juli - Freek de Jonge 27 juli - Jim Taihuttu 3 augustus - Saskia Noort 10 augustus - Reinbert de Leeuw 17 augustus - Ionica Smeets 24 augustus - David van Reybrouck Bewerkt: 18 juli 2014 door Teh_Ninja Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 (bewerkt) Ik heb dat programma nog nooit gezien. :$ En van de meeste van die gasten had ik nog nooit gehoord. Bewerkt: 18 juli 2014 door SpacyColours Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 (bewerkt) Het is een leuk concept alleen zijn de gasten, net wat Space zegt, vrij onbekend. Althans voor de gemiddelde Nederlander dan. Wanneer er bekende mensen zouden komen, ook internationaal, dan zou ik misschien wel een kijkje willen nemen maar nu sla ik over. Bewerkt: 18 juli 2014 door ERRWINS Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Ik ken geen een van die personen qua naam. Lijkt mij dus niet zo interessant. Reageren
Votair Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Hetzelfde als Crazy-Ghost. Nog nooit van het progamma gehoord. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Geen idee wat dit programma is, wie het presenteert en wat de mensen die daar te gast komen hebben gepresteerd. Ik zal 't weer een jaar overslaan denk ik. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 (bewerkt) Ik heb dat programma nog nooit gezien. :$ En van de meeste van die gasten had ik nog nooit gehoord. Eens zal toch de eerste keer moeten zijn. Daarnaast ken je Freek de Jonge vast wel, en anders alleen een leuke kans om iemand te "leren kennen" toch? Het is een leuk concept alleen zijn de gasten, net wat Space zegt, vrij onbekend. Althans voor de gemiddelde Nederlander dan. Wanneer er bekende mensen zouden komen, ook internationaal, dan zou ik misschien wel een kijkje willen nemen maar nu sla ik over. Ze zijn voor PO kijkers best bekend hoor. De gemiddelde Nederlander, lees: RTL4 kijker, zal ze niet per se kennen. Maar daarom wordt het dus ook op de publieke uitgezonden. Zelf kijk ik vooral uit naar de afleveringen met Reinbert de Leeuw en Ionica Smeets<3. De eerstgenoemde is een dirigent/componist en Ionica is een wetenschapsjournaliste, voornamelijk bekend van Wiskundemeisjes. Simpelweg omdat die onderwerpen, muziek en wetenschap, mij het meeste aanspreken. De uitzending met Saskia Noort sla ik wellicht over, omdat het zoveelste thriller-schrijvertje me gestolen kan worden. Bewerkt: 18 juli 2014 door Teh_Ninja Reageren
Faenty. Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Geplaatst: 18 juli 2014 Vorig jaar en jaar daarvoor erg genoten om een aflevering of 2/3 te zien. Ionica (toepasselijke naam trouwens) Smeets lijkt me erg interessant om te zien. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Geplaatst: 19 juli 2014 Ik kijk vooral uit naar de aflevering met David van Reybrouck. Hij heeft een absoluut geweldig boek geschreven over Congo, dat de toepasselijke naam 'Congo' draagt. Ook 'Pleidooi voor Populisme' is een leuk staaltje schrijven, al ben ik het er absoluut niet mee eens. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 28 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Gisteravond een tegenvallende uitzending met Jim Taihuttu, vooral na de erg goede uitzending met Freek de Jonge. Het bleef ditmaal veel te veel aan de oppervlakte, hoewel de fragmenten alleraardigst uitgekozen waren. Toch jammer, want ik had toch wel goede hoop bij deze gast. Het toont wel weer aan dat het maken van drie uur live televisie geen gemakkelijke taak is. En met Freek de Jonge waren we nogmaals wel verwend, maar hem kan je een avondje vullen ook wel toevertrouwen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.