Jump to content

Moto rijdt steeds scheef


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik weet niet in welk onderwerp ik dit moet zetten, maar heb ene probleem met mijn GTA 5 op ps3 ! Elke maal rijd mijn moto scheef (meestal naar links) ! Ook blokkeerde alles zodra ik op "internet" ging zowel via michael, trevor als franklin gsm als ip internetlocaties. Alles werkte, maar zodra internet opstond, verdween de map en kon je niets doen met je mobiel.

Da heb ik maar alles gewist en via usb stick mn extra safegame opnieuw geinstalleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

dat je motor scheef rijdt, ligt waarschijnlijk aan je controller. of je analog stick blijft hangen, of hij is gewoon helemaal naar de klote. met het andere probleem kan ik je helaas niet helpen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo, neen ik heb officiele Sony controller. Heb het bij eender welke moto ik opstap en meteen van begin. Zowel bij Michael, Franklin als Trevor. Maakt niet uit welke moto. Zelfs bij quads of Trevor zijn speciale getunede quad, of politiemoto, bij alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je de motion sensor aangezet. Dit kun je ergens uitzetten onder setting -> motion sensor of iets dergelijks. Moet je maar eens een kijkje nemen ;)

Bij motion sensor beweegt de motor de kant op waarnaar je je controller kantelt. Kun je ook aanzetten voor vliegtuigen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nu opeens voorheb is dat bij de map rechts maar de helft staat van locaties :s volgens mij flipt alles op het spel :(

Dus de autorepairs, kledingwinkels, amunations, da staat allemaal nimeer aangeduid op de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan je volgens mij ook bij je instellingen veranderen, uit m'n hoofd moet je dan even naar het kopje 'settings' en dan volgens mij naar 'display' en dan kom je het vanzelf wel tegen, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...