Jump to content

Het is helemaal niet warm!


Nyltje

Recommended Posts

In dit topic geven we elkaar tips tegen de warmte! Vertel alleen tips die je zelf gebruikt en natuurlijk ook werken. :puh:

Ik zet altijd een hoge pan, ongeveer zo eentje: http://www.12cook.co...88246040100.jpg, met water en ijs voor de ventilator, dan blijft het lekker cool in je kamer. (je kan natuurlijk ook een bak gebruiken) LET OP! Je moet wel je ramen en deuren dicht houden, anders heeft het geen nut. Ramen ook niet op een kiertje zetten.

Ook helpt het als je zo min mogelijk zonlicht naar binnen laat komen door rolgordijnen en luxaflex dicht te houden, of in ieder geval zo dicht mogelijk te houden. Als de zon niet op dat raam schijnt maakt het natuurlijk minder uit.

Vertel jullie tips!

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    3

  • NicolaB

    3

  • .Sharingan

    2

  • Crazy-Ghost

    2

Ik wil je vragen waarom je in hemelsnaam een pot voor de ventilator zet, hoe moet dat werken? :v

Voor mensen die ramen willen openzetten: Eén raam doet weinig, je wilt liefst circulatie in je huis dus meerdere ramen open (en liefst aan de andere kant van het huis) werkt optimaal. En voor iedereen: Gewoon de rollen naar beneden laten. Ons huis is lekker koel en we gebruiken geen ventilators.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow wacht ik was er vergeten bij te vertellen dat ewr nog water in moest met blokken ijs. :7 Maar dan helpt het wel hoor!! ^_^

Voor mensen die ramen willen openzetten: Eén raam doet weinig, je wilt liefst circulatie in je huis dus meerdere ramen open (en liefst aan de andere kant van het huis) werkt optimaal. En voor iedereen: Gewoon de rollen naar beneden laten. Ons huis is lekker koel en we gebruiken geen ventilators.

Bij mij wordt het echt bloedheet als ik de ramen open zet. Gewoon dicht houden die boel! Ow en zo min mogelijk zonlicht naar binnen laten schijnen. Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit meestal in de kelder, maar dat kan niet iedereen.

Nee, sommigen hebben een fobie voor ruimten onder het huis. Of voor traplopen. Of beiden.

Bij mij thuis hebben we geen eens een kelder :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ow wacht ik was er vergeten bij te vertellen dat ewr nog water in moest met blokken ijs. :7 Maar dan helpt het wel hoor!! ^_^

Voor mensen die ramen willen openzetten: Eén raam doet weinig, je wilt liefst circulatie in je huis dus meerdere ramen open (en liefst aan de andere kant van het huis) werkt optimaal. En voor iedereen: Gewoon de rollen naar beneden laten. Ons huis is lekker koel en we gebruiken geen ventilators.

Bij mij wordt het echt bloedheet als ik de ramen open zet. Gewoon dicht houden die boel! Ow en zo min mogelijk zonlicht naar binnen laten schijnen.

Geniaal... Echt weer wat voor Nyltje... Waterkoeling! Handmade aircosysteem :D Hoe kom je er op, geniaal XD

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon al je kleren uit doen, werkt best goed :tu:

Wat ik wel eens doe als ik wil slapen en het is warm is mijn kussen in de vriezer gooien bij mijn snacks, na een kwartiertje eruit halen en je kussen is lekker koud en ruikt heerlijk naar frikandellen en gehaktballen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Geniaal... Echt weer wat voor Nyltje... Waterkoeling! Handmade aircosysteem :D Hoe kom je er op, geniaal XD

Tnx :tu: het is dat ik met vakantie ga, anders had ik het gemaakt :D

Simple, but effective :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...