Jump to content

Het is helemaal niet warm!


Nyltje

Recommended Posts

Maar dan wel met droog ijs :D Wel lekker koud en misschien ietsjes gevaarlijker :7

Droogijs is pure CO2, een stof die in hoge(re) concentraties potentieel dodelijk is. Hoewel het in de meeste ruimtes niet zo'n vaart zal lopen is het niet zo slim denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    3

  • NicolaB

    3

  • .Sharingan

    2

  • Crazy-Ghost

    2

Ramen dicht houden. In de winter houd je de ramen dicht om koude buiten te houden, in de zomer houd je de ramen dicht om de warmte buiten te houden. Ik heb zelf de luxe van een (mobiele) airco in mijn slaapkamer. Anders is het niet te harden, vlak onder een dak van zwarte leien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem water mee naar boven (zolder dus verschikelijk warm) en dan is het wel te doen met de ventielator aan. Een nat washandje helpt ook (alleen er zit een natte plek in je bed als je dat doet maar dat heb ik er wel voor over).

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar is het beste wat je kunt doen overdag je ramen dicht laten, maar ik merk toch echt geen verschil. Vandaar dat ik ze nu weer open heb gezet. Ik heb verder ook wat gezocht en een soortgelijke tip gevonden als die van Nyltje, maar dan zonder pan. Wat je moet doen is een petfles vullen met water, de ijskast ingooien, wachten dat het helemaal bevroren is en dan voor je ventilator zetten. Ik weet niet of het werkt, maar het moet wel...

Verder heb ik alleen een ventilator aanstaan, mijn velux en mijn deur open. Alsnog is het moeilijk om hier te blijven, zo net onder het dak :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het geluk dat de zon s'ochtends op mijn kamerraam schijnt, en dus nog niet zo heel heet is. De rest van de dag staat de zon aan de andere kant van het huis. Dus mijn kamer is eigenlijk de koelste kamer in het huis. Met een ventilator op standje 2 en in de avond met een raam open is het goed te doen op mijn kamer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...