Teh_Ninja Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2014 Maar dan wel met droog ijs Wel lekker koud en misschien ietsjes gevaarlijker Droogijs is pure CO2, een stof die in hoge(re) concentraties potentieel dodelijk is. Hoewel het in de meeste ruimtes niet zo'n vaart zal lopen is het niet zo slim denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2014 Ramen dicht houden. In de winter houd je de ramen dicht om koude buiten te houden, in de zomer houd je de ramen dicht om de warmte buiten te houden. Ik heb zelf de luxe van een (mobiele) airco in mijn slaapkamer. Anders is het niet te harden, vlak onder een dak van zwarte leien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2014 Ik heb een heerlijke ventilator aan het plafond hangen en die gaat dan ook vol gas aan. Daarnaast helpt het om niet te veel te bewegen en lekker de rust te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2014 Gewoon negeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Mag geen pan lenen van mijn moeder Nyltje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Ik neem water mee naar boven (zolder dus verschikelijk warm) en dan is het wel te doen met de ventielator aan. Een nat washandje helpt ook (alleen er zit een natte plek in je bed als je dat doet maar dat heb ik er wel voor over). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Zwemmen, naar het strand gaan of een lekker verfrissend drankje drinken met veel ijsblokjes erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Hou het hoofd koel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Ik doe het lekker ouderwets met een waaier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Mag geen pan lenen van mijn moeder Nyltje. Is Nyltje je moeder?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Zwembad opzetten en daar gaan slapen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Rolgordijn laten zakken en ventilator op 'high' zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Ik stop altijd me hoofd in een wc pot, altijd lekker voor wat verkoeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Blijkbaar is het beste wat je kunt doen overdag je ramen dicht laten, maar ik merk toch echt geen verschil. Vandaar dat ik ze nu weer open heb gezet. Ik heb verder ook wat gezocht en een soortgelijke tip gevonden als die van Nyltje, maar dan zonder pan. Wat je moet doen is een petfles vullen met water, de ijskast ingooien, wachten dat het helemaal bevroren is en dan voor je ventilator zetten. Ik weet niet of het werkt, maar het moet wel... Verder heb ik alleen een ventilator aanstaan, mijn velux en mijn deur open. Alsnog is het moeilijk om hier te blijven, zo net onder het dak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Ik heb het geluk dat de zon s'ochtends op mijn kamerraam schijnt, en dus nog niet zo heel heet is. De rest van de dag staat de zon aan de andere kant van het huis. Dus mijn kamer is eigenlijk de koelste kamer in het huis. Met een ventilator op standje 2 en in de avond met een raam open is het goed te doen op mijn kamer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.