thebig Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 De zon schijnt ook in de ochtend op mijn kamerraam, maar het blijft hier heet gedurende de hele dag. Wat er waarschijnlijk ook wel een rol bijspeelt is het zwarte platte dak voor mijn raam. Ik probeer wat ramen open te zetten om circulatie te creëren, dat lukt enigszins. Toch blijft het koeler in de woonkamer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 19 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 Niet aan je piemel trekken helpt ook, van mastruberen krijg je het echt warm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 Het is niet handig dat je je ventilator laat flikkeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 inderdaad trueskum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 Ok, het niveau daalt weer... Laten we vooral hier tips verspreiden met betrekking tot het voorkomen van en/of het omgaan met warmte, het is hier geen stamkroeg. Dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 Wij hebben een huis met de tuin op het zuiden, en onze slaapkamer is juist aan de andere kant. Dus 's ochtends , en dan tot een uur of 15:00, is de schuifpui dicht en de lamellen ook. Aan de voorkant staat alles wijd open. En na 15:00 gaat de voorzijde dicht en de achterkant open. Dat werkt tot nu toe prima. Verder zit ik 's middags onder de parasol met m'n voeten in een badje met koud water en een koud biertje erbij, dat is prima uit te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Ik heb het gemerkt toen ik in een tentje sliep waar de zon vanaf +/- 9 uur 's ochtends volop op zat te schijnen, ja. Niet te harden. Zwemmen (in een buitenzwembad of een meertje) doet het inderdaad vrij goed tegen de hitte. Biedt ook nog eens de gelegenheid om lekker in de zon te gaan liggen als het wat is afgekoeld, en het is bovendien gezellig als je met een groepje mensen gaat. 's Avonds nog een barbeque in de avondzon, en dan heb je er toch nog een aangenaam dagje van gemaakt, als je 't mij vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2014 Ik gooi gewoon meestal mijn raam dicht en ik doe de gordijn voor de raam, om vervolgens de ventilator aan te zetten. Wordt het lekker cool en je hebt niet last van de licht in de middag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2014 Ik doe wel eigenlijk altijd mijn ramen open. Gelukkig heb ik er 2 aan beide kanten, dus waait het wel lekker door. In de avond is het wel susceptibel voor ongedierte zoals muggen, dan doe ik hem meestal wat dichter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.