Twedeldie Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 Photoshop CS6 Signature Tutorial Moeilijkheidsgraad van deze tutorial: makkelijk. We maken deze signature. Stap 1 Download deze template (er zit alleen een border in met een schaduw). Stap 2 Nu je de template geopend hebt in Photoshop kunnen we beginnen met het echte werk. Klik op . Normaal gezien krijg je nu dit venster. Kies nu een kleur dat je wilt gebruiken. Ik kies het kleur blauw. Stap 3 Maak een nieuwe 'layer' en vul de achtergrond met het kleur dat je gekozen hebt. Dit doe je door je Paint Bucket te gebruiken. Dit is nu mijn resultaat. Stap 4 Kies een render die je wilt gebruiken en sla deze op. Ik gebruik deze render. Stap 5 Sleep je render in je Photoshop. Dit moet er nu zo uitzien. Stap 6 Ga naar het linkerbovenhoekje van de geselecteerde render/afbeelding. Hou de Shift ingedrukt en vergroot het naar de gepaste grootte. Nu komt het er zo uit te zien. Stap 7 Verplaats de render naar waar jij hem wilt hebben. Bij mij is dit de linkerkant van mijn signature. Druk op Enter om je wijzigingen op te slaan. Dit komt er nu zo uit te zien. Stap 8 Verplaats je de 'layer' van je render naar onderen. Zodat je 'rand' erboven komt. Zo moeten je 'layers' er staan. Nu bekom je dit resultaat. Stap 9 Nu zijn we aan de tekst aangekomen. Kies een font dat je leuk vind. Ik gebruik het font Cubano. Schrijf de tekst dat je wilt. Ik schrijf er nu gewoon mijn naam op. Nu bekom ik dit. Stap 10 Zoals je nu ziet staat de tekst er maar raar bij. Ik ga de tekstlayer boven onze renderlayer zetten. Nu bekom ik dit resultaat. Stap 11 Nu ga ik aan de tekst enkele effecten toevoegen. Dit doe ik door met mijn rechtermuisknop op de tekstlayer te klikken en dan 'Blending Options' aan te klikken. Nu krijg ik dit venster. Stap 12 Ik voeg het effect 'Stroke' toe. Zet je instellingen hetzelfde als die van mij. Verder voeg ik geen effecten toe. Zelf mag je er nog wat aan sleutelen. Stap 13 Doe hetzelfde voor je render. Alleen zet je het i.p.v. op 'Overlay' op 'Vivid Light'. Nu bekom je dit. Dit is het einde van deze tutorial. Bedankt voor het volgen! Natuurlijk mag je de signature die je maakte gebruiken als je forumsignature! Klopt er iets niet aan deze tutorial? Reageer het of stuur me een PM! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 Misschien een tip om je tekst op 'Sharp' te zetten zodat het niet zo pixelachtig wordt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 20 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 Bedankt voor de tip, ERRWINS! Daar had ik al lang problemen mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2014 Handig, ga ik morgen even proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Ik ga de free trail proberen te downloaden en ga het proberen na te doen en waar kan je die gta v girl downloaden want wil wat van gta iv / Episodes of liberty city MVG, Brian PS: Goede tutorial! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Veel succes, dion! Ik ga de free trail proberen te downloaden en ga het proberen na te doen en waar kan je die gta v girl downloaden want wil wat van gta iv / Episodes of liberty city MVG, Brian PS: Goede tutorial! Je kunt de free trail hier downloaden. En ik heb de GTA V Girl hier vandaan gehaald.Als je een render van een ander thema wilt moet je gewoon de naam van die game intypen en daarna render. Dan vind je wel iets goeds om te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Maar bij mij blijft er de hele tijd staan Photoshop wordt nu gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Dat ligt volkomen aan je internetconnectie. Photohop neemt namelijk iets meer dan 1 GB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 hij staat vol maar ja afwachten maar een hele goede tutorial ga zo door en misschien maak je der meer vaar bijvoorbeeld een avatar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 21 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2014 Zal ik doen! Bedankt voor je feedback, Brian. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2014 Ik moet toch weer ergens mee beginnen (Eerlijk gezegt was dit wel heep makkelijk) Wat ik er van gemaakt heb: Beetje er wat aan verandert en me eigen stijl er aan gegeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2014 Goede tutorial, Twedeldie. Ik ga het vandaag eens proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2014 als ik photoshop kon gebruiken ging ik voor facebook dat doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 31 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2014 Ik moet toch weer ergens mee beginnen (Eerlijk gezegt was dit wel heep makkelijk) Wat ik er van gemaakt heb: Beetje er wat aan verandert en me eigen stijl er aan gegeven Mooi resultaat, iRico! Goede tutorial, Twedeldie. Ik ga het vandaag eens proberen. Veel succes, je kunt het resultaat dan eens in dit topic plaatsen. als ik photoshop kon gebruiken ging ik voor facebook dat doen Voor Facebook is 500x150 te klein denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2014 (bewerkt) Goede tutorial, Twedeldie. Ik ga het vandaag eens proberen. Veel succes, je kunt het resultaat dan eens in dit topic plaatsen. Zal ik zeker doen! (Oeps, jouw quote staat er niet bij @Twedeldie) Bewerkt: 31 juli 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.